کرج- معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی ورزش این استان خبرداد.

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی ورزش وجوانان البرز

قدرت الله شمیرانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این دانشگاه در گام نخست برای ترم بهمن ماه سال جاری پذیرش دانشجو خواهد داشت و براین اساس پیش ثبت نام آن در سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در ترم نخست پذیرش ۳۰۰ دانشجو در ۳ رشته کاردانی آمادگی جسمانی، فوتبال و تکواندو برنامه ریزی شده است، گفت: بخش اداری دانشگاه کار خود را آغاز کرده و فضای آموزشی مورد نیاز نیز در مجموعه ورزشی شریعتی کرج در حال آماده سازی است.

شمیرانی ادامه داد: تعداد رشته های این دانشگاه برای ترم آتی به ۵ یا ۶ رشته افزایش پیدا می کند ضمن آنکه در نظر داریم در صورت ادامه فعالیت بخش جوانان در ورزش رشته های کاربردی حوزه جوانان را نیز در این دانشگاه ایجاد کنیم.

معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از استقبال خوب جامعه ورزش وجوانان از فعالیت این دناشگاه خبرداد  و گفت: تعداد مراجعه به سایت و پیش ثبت نام در چند روز گذشته قابل توجه بوده است.

وی در پایان گفت: فعال شدن دانشگاه علمی کاربردی ورزش وجوانان البرز یک گام موثر در توسعه وارتقا علمی ورزش دراین استان است ومی تواند زمینه ساز توسعه ضابطه مندتر ورزش در یکی از استان های قهرمان پرور وغنی کشور شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.