کرج- هفته بیست ودوم لیگ یک فوتبال ایران در حالی با برگزاری ۹ بازی همزمان در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که اکسین البرز برای ماندن در جمع مدعیان محکوم به کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی است.

مصاف اُکسین و برق شیراز برای حضور در مربع مدعیان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این بازی از ساعت ۱۴ امروز شنبه به میزبانی ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج به انجام خواهد رسید.

شاگردان علی لطیفی به لطف بارش برف در هفته گذشته و لغو بازی خارج از خانه شان مقابل راه آهن با استراحت بیشتری به مصاف حریف شیرازی خود خواهند رفت.

از سوی دیگر اما بارش سنگین برف سبب شده نماینده البرز فرصت تمرین بر روی چمن را پیدا نکند و تمرینات خود را برای بازی با برق شیراز نوین در سالن انجام دهد.

اُکسینی ها به خوبی می دانند برای ماندن در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باید امتیازات کامل بازی های پیش رو را کسب کنند و بازی مقابل تیم قدرتمند و آماده برق شیراز که در همسایگی این تیم در جدول بازی ها جای دارد یکی از آنهاست.

اُکسین برای نیم فصل دوم چند بازیکن جوان و آینده دار را جایگزین نفرات جدا شده کرده و باید دید روند امتیاز گیری این تیم در بخش سوم بازی های لیگ یک فوتبال ایران  چگونه خواهد بود.

نماینده البرز در صورت پیروزی در بازی امروز و با توجه به نتایج سایر بازی ها این شانس را دارد تا خود را به جمع مربع مدعیان لیگ یک وارد کند و قطعا باتمام توان به این دیدار خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.