کرج - رئیس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به بخشودگی جرایم دربرخی استان های کشور خواستار اجرایی شدن آن در استان البرز شد.

بخشودگی جرایم مالیاتی در البرز هم اجرایی شود

به  گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رحیم بنامولایی صبح امروز شنبه در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی البرز برگزار شد اظهار کرد: این اقدام در پی تفویض اختیار وزارت  اقتصاد و دارایی کشور به استان ها رقم خورده است و شامل بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی بوده است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به عملیاتی شدن این بخشودگی در استان البرز گفت: در صورت محقق شدن این موضوع شاهد رفع مشکلات زیادی در حوزه صنعت وبازرگانی خواهیم بود.

بنا مولایی از افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های صنعت و خدمات البرز و سایت الکترونیکی اتاق بازرگانی البرز به مناسبت دهه فجر خبرداد وگفت: در این نمایشگاه ٢۳۰ شرکت مختلف تولیدی محصولات خود را  به نمایش خواهند گذاشت.

رییس اتاق بازرگانی استان البرز این محصولات را شامل صنایع دارویی، غذایی، ساختمانی، قطعات خودرو، پلاستیک، رنگ، الکترونیک، صنایع‌دستی، بسته‌بندی، آرایشی و فرآورده‌های کشاورزی و دامی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه می تواند محل مناسبی برای معرفی ظرفیت های تولیدی البرز باشد.

وی در پایان به افتتاح سایت تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی استان البرز نیز اشاره کرد و گفت:این سامانه باهدف سهولت در معرفی و عرضه محصولات تولیدی کارخانه‌های این استان راه‌اندازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.