شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش برای حفظ تاریخ ایران و ارائه عملکرد درخشان جمهوری اسلامی به نسل کنونی باید همواره مورد توجه جدی مسئولان باشد.

تلاش برای  ارائه عملکرد درخشان جمهوری اسلامی باید  مورد توجه جدی مسئولان باشد

به گزارش قدس آنلاین، اقبال عباسی روز شنبه آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شهید باهنر شهرکرد با اشاره به اینکه رقابت با علم و تکنولوژی کشورهای دنیا باید مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد:در یک برهه از زمان توانایی خواندن و نوشتن بالاترین سطح سواد برای انسان ها محسوب می شد اما امروزه بالاترین پیشرفت های علم و تکنولوژی شاخص سطح بندی علم و سواد محسوب می شود.

وی افزود:امروزه جمهوری اسلامی ایران به موفقیت های بسیار زیادی در زمینه علوم گوناگون دست یافته و از سویی رشد و ترقی ایران باعث شده تا ما به قدرت های استکباری وابسته نباشیم.
عباسی در ادامه با اشاره به تلاش های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: طراحی و اجرای ترورها، جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه با حضور همیشگی مردم در صحنه و رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره خنثی شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تلاش برای حفظ تاریخ ایران و ارائه عملکرد درخشان جمهوری اسلامی به نسل کنونی باید همواره مورد توجه جدی مسئولان باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.