کرج - استاندار البرز گفت: متأسفانه میزان سرانه‌های ورزشی البرز و زیرساخت‌های این حوزه رضایت‌بخش نیست.

سرانه ورزشی البرز رضایت بخش نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، محمدعلی نجفی پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های ورزشی شهر کمالشهر اظهار کرد: در تلاش هستیم در بخش های مختلف شهرستان کرج همچون کمالشهر و بخش های دیگر مشکلات شهررفع شود.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا حوزه‌های مختلف ورزشی، تولیدی، صنعتی و اقتصادی در استان البرز رونق یابد، افزود: نباید هیچ مشکلی در راه سرمایه‌گذاران ایجاد کرد.

وی در ادامه گقت:، باید شرایطی فراهم شود تا سرمایه گذاران ،پروژه‌های با سود بالا  در اختیار داشته باشند و در این بخش از افزایش سود آنها خوشحال بوده و  تنگ نظر نباشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه متأسفانه میزان سرانه‌های ورزشی البرز و زیرساخت‌های این حوزه رضایت‌بخش نیست، تصریح کرد:  بسیاری از مسابقات کشوری به میزبانی البرز برگزار می شود لذا نیاز به حمایت سرمایه گذاران داریم تا سرانه ورزشی ارتقا یابد.

نجفی گفت: همچنین استان البرز به حمایت مسئولان کشوری برای افزایش سرانه و زیرساخت‌های ورزشی نیاز دارد، چراکه این استان از پتانسیل های ورزشی بالایی برخوردار است.

 استاندار گفت: همه باید به دنبال ایجاد فرصت برای حضور و مشارکت بخش خصوصی باشند و هیچ مانعی نباید در بخش خصوصی باشد.

 وی همچنین بیان کرد: جلسه ویژه ای برای رفع مشکلات کمالشهر توسط فرماندار کرج برگزار خواهد شد.

 نجفی در پایان گفت:  نگهداری بخش های ورزشی را باید به  بخش خصوصی سپرد چرا که  بخش خصوصی از توان رسیدگی لازم برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.