بیرجند- طی مراسمی با حضور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور و تنی چند از مسئولان استانی نخستین پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان جنوبی افتتاح شد.

نخستین پردیس شرکت‌های دانش بنیان خراسان جنوبی افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، طی مراسمی ظهر امروز  با حضور جمعی از مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور و تنی چند از مسئولان استانی اولین پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در این مراسم به ظرفیت‌های خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: خراسان جنوبی دارای ۵۰ هزار دانشجو و استاد است که پتانسیلی بزرگی برای استان است.

جواد عقیلی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای صنعت، معدن و انرژی‌های نو است بیان کرد: امید است این ظرفیت‌ها با راه‌اندازی پردیس شرکت‌های دانش بنیان مورد توجه واقع شود.

وی با تاکید بر ضرورت قطب‌بندی دانشگاه‌های استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر علوم خوبی در دانشگاه‌ها تولید می‌شود اما هدفمند نشده است.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح اولین پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان جنوبی گفت: هدف از افتتاح این پردیس تجاری سازی محصولات و ایجاد بازار فروش آن‌ها است.

عقیلی با بیان اینکه این پردیس دارای ساختمانی با ۵۲۰ متر و ۳۰ اتاق است اظهار داشت: این اتاق‌ها در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفته و خدمات اداری و مالی مورد نیاز نیز به آنها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشان مقام معظم رهبری رمز ماندگاری انقلاب در سه چیز شامل انقلابی ماندن، علم و اقتصاد مقاومتی است خاطرنشان کرد: پردیس شرکت‌های دانش بنیان خراسان جنوبی نیز بنا به تاکید رهبری راه اندازی شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.