رشت- در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت بودجه سال ۹۷ سازمان آرامستان شهرداری رشت بررسی شد.

بودجه سال ۹۷ سازمان آرامستان شهرداری رشت بررسی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای شهر رشت ؛ اسماعیل حاجی پور عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با اشاره به بودجه سازمان آرامستان اظهار کرد: بودجه این سازمان برای سال ۹۷ یازده میلیارد و چهارصد میلیون تومان پیشنهاد داده شده است.

وی با قدردانی از زحمات غسال ها در سازمان آرامستان شهرداری رشت افزود: مدال افتخار خدمتگذاری به همین افراد تعلق می گیرد و به دلیل ارتباطی که با خانواده های داغدار دارند خدمات رسانی آنان از حساسیت بالایی برخوردار است.

حاجی پور با انتقاد از کاهش اضافه کاری های غسال ها در بودجه سال ۹۷ تصریح کرد: به شهردار رشت تاکید می کنم که ریالی از حقوق پرسنل آرامستان نباید کاهش پیدا کند .

وی بیان کرد: هر ماه شاهد کاهش حقوق غسال ها هستیم و شهردار باید این مهم را پیگیری کند و اخذ هزینه اضافه در سازمان آرامستان شهرداری رشت به هر شکلی ممنوع است.

معاون اداری و مالی سازمان آرامستان شهرداری رشت در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با اشاره به بودجه پیشنهادی این سازمان اظهار کرد: بودجه سازمان در سال ۹۷ حدود دو میلیارد تومان افزایش یافته و کاملا واقعی است.

سارا اسماعیلی مقدم افزود: لوله گذاری و جداسازی غسال خانه ها از آب های سطحی از جمله موارد مهمی است که در بودجه ۹۷ به آن توجه شده است.

وی با اشاره به وجود جنازه هایی با قدمت بیست ساله درسردخانه سازمان آرامستان شهرداری رشت اظهار کرد: حدود شصت جنازه مجهول الهویه سالیان طولانی است که در سردخانه سازمان نگهداری می شدند و اخیرا تعدادی از آنها با طی مراحل قانونی دفن شدند.

اسماعیلی مقدم با اذعان به اینکه حدود چهار هزار قبور آماده در سازمان آرامستان شهرداری رشت وجود دارد تصریح کرد: پرسنل سازمان در روزهای جمعه نیز برای خدمات رسانی حضور دارند .

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا به افزایش خدمات دهی به پرسنل سازمان آرامستان شهرداری رشت اشاره و گفت: این موضوع باید مورد توجه باشد.

شیرزاد با اشاره به اینکه بودجه سازمان آرامستان در سال ۹۷ واقعی دیده شده است گفت: به مقوله رفاه بیشتر کلیه کارکنان سازمان آرامستان های شهرداری رشت تاکید داریم و باید به طور سه ماهه پاداش های مشخصی به آنان پرداخت شود.

وی بیان کرد: اضافه کاری های سازمان آرامستان ها باید افزایش پیدا کند و با کاهش آن به شدت مخالفم.

در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با کلیات بودجه سازمان آرامستان شهرداری موافقت شد.

محمد حسن عاقل منش عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا درباره عملکرد سازمان آرامستان شهرداری رشت گفت: در فضای ورودی به آرامستان از تندیس ها و المان های آرامبخش از جمله احادیث قرآنی و.... استفاده شود.

شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا در این جلسه به درگیری ماموران سد معبر شهرداری با دستفروشان خیابان سردار جنگل رشت اشاره و اظهار کرد: در این درگیری آسیب هایی به طرفین وارد شده و بارها تاکید داشتم که در جمع آوری سد معبر تکریم افراد مورد توجه باشد.

وی افزود: شهرداری رشت نیز در باره سد معبر وظایفی دارد ولی باید بر اساس رافت و اخلاق اقدام شود.

شیرزاد خواستار توضیح شهردار منطقه در خصوص درگیری اخیر ماموران سد معبر شهرداری با دستفروشان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.