اصفهان- با اشراف اطلاعاتی رزمندگان لشکر مقدس امام حسین (ع) اصفهان در حوزه ماموریتی سیستان وبلوچستان و نقاط مرزی این منطقه با همکاری مردم منطقه در امر مبارزه با گروه‌های تکفیری و قاچاق و مرزبانی عوامل اطلاعاتی یگان موفق به کشف وتوقیف کالاهای قاچاق شدند.

کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در نقاط مرزی کشور

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، مسئول اطلاعات لشکر مقدس امام حسین (ع) در این باره اظهار داشت: علاوه بر مأموریت لشکر مقدس امام حسین (ع) مبنی بر مرزبانی و محرومیت زدایی، برخورد با کالاهای قاچاق نیز از اهداف این لشکر می‌باشد که در این زمینه اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

وی افزود: در طول مدت مأموریت لشکر امام حسین (ع) در منطقه مرزی، رزمندگان این یگان بیش از چند هزار نفر از اتباع بیگانه که بدون دریافت مجوز قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی را داشتند را دستگیرکردند.

سرهنگ مرتضوی با اشاره به کشف بیش از ده‌ها قبضه سلاح سبک و حدود صدها فشنگ جنگی و تجهیزات نظامی افزود: در همین راستا بیش از ۱۰۰ خودروی حامل انواع کالای قاچاق اعم از دارو، مواد غذایی، بهداشتی، آرایشی و مواد اولیه توقیف شده است.


این مقام مسئول کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و توقیف بیش از هزاران لیتر سوخت قاچاق و همچنین صدها راس دام را نیز از دیگر کشفیات لشکر عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: این کشفیات با تلاش و مجاهدت‌ نیروهای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و جانفشانی و ایثار آنان در حراست و حفظ امنیت این مرز و بوم بدست آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.