ساوجبلاغ- استاندارالبرز با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز برای توسعه زیرساخت های آموزشی گفت:البرز در میزان نوسازی و احداث مدارس رتبه آخر کشور را دارد.

البرز در میزان نوسازی وساخت مدارس رتبه آخر کشور را دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاح مراکز آموزشی در شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: حرکت در مسیر سازندگی با حضور خیرین تداوم پیدا می کند واستان البرز در میزان نوسازی مدارس و احداث مدرسه، استان سی و یکم در کشور است و شهرستانهایی مثل فردیس در این بخش با مشکلات بیشتری مواجه هستند.

نجفی با بیان اینکه ساوجبلاغ یکی از شهرستانهای پویا، فعال در بخش توسعه فضاهای آموزشی است،  گفت: این مهم نشان از حضور مدام پای کار دارد.

وی  ساوجبلاغ را جزو شهرستانهای برتر در ایجاد فرصت‌های شغلی عنوان کرد و افزود: همه باید  تلاش کنیم تا مردم با امید، نشاط و پویایی بیشتر در مسیر  آبادانی و سازندگی حرکت کنند.

محدعلی نجفی با قدردانی از خیرین مدرسه ساز که دستی هم در بخش تولید و صنعت دارند، بیان کرد: کار تولید در نوع خود سنگین و طاقت فرسا است و باید همه نگاه جدی به تولیدکنندگان داشته باشند.

وی افزود: عشق به کار ساخت مدرسه هم از کارهای خیر است اینکه تولید کنندگان بخشی از سود حاصله را در جهت خدمت به مردم  و ساخت مدرسه مصروف میدارند حرکت ارزشمندی است.

نجفی  در ادامه با اشاره به اینکه مهارت های صنایع باید در رشته های فنی و حرفه‌ای دیده شود تصریح کرد: در برنامه ریزی رشته های هنرستان ها بر اساس اندیشه ها و نیازهای کارخانه ها و صنایع هر دانش آموزان یک هنر و یک حرفه بیاموزد.

نماینده عالی دولت در استان البرز افزود: اگر صنایع در کنار نیروهای خود، کاردان فنی و حرفه‌ای را نیز بپذیرند، در آینده می توانند تحت پوشش همین صنایع قرار گیرند و در نهایت نیز دغدغه اشتغال برطرف می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.