کرج- ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی استان البرز مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در این استان را اعلام کرد که براین اساس مردم انقلابی کرج در ۳ مسیر به یکدیگر می پیوندند.

اعلام مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در البرز/کرجی ها از ۳ مسیر به هم می پیوندند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، براین اساس ۳ مسیر راهپیمایی شامل میدان شهدا، چهارراه طالقانی، میدان سپاه، بلوار جمهوری و میدان جمهوری- میانجاده، میدان سپاه، بلوار جمهوری و میدان جمهوری  و فلکه اول رجایی شهر، بلوار ماهان و میدان جمهوری در نظر گرفته‌شده است.

در مراسم راهپیمایی۲۲ بهمن امسال شهر کرج، عزت‌الله ضرغامی به عنوان سخنران حضور خواهد داشت.

در شهرستان فردیس ۲ مسیر راهپیمایی در نظر گرفته شده است که شامل فلکه چهارم فردیس به سمت فلکه اول و مسجد امام حسین(ع) به سمت بلوار آیت‌الله طالقانی، سه‌راه حافظیه و فلکه اول فردیس می شود ضمن آنکه سخنران این مراسم در فردیس زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی است.

در ساوجبلاغ مردم انقلابی این شهر در یک مسیر شامل میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی و میدان شهدا گردهم خواهند آمد و راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار می کنند.

در شهرستان نظرآباد مسیر مسجد غدیریه، خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان امام خمینی، خیابان شهدای جنوبی، خیابان انقلاب، میدان جانبازان و میدان سپاه برای حضور انقلابی مردم این شهرستان در نظر گرفته‌شده و قرار است به سخنرانی آیت‌الله قمی نماینده مجلس خبرگان رهبری برگزار شود.

همچنین میدان معلم، میدان شهید فلاحی و مصلی نماز جمعه  مسیر تعیین شده برای راهپیمایان  طالقان است ضمن آنکه  خیابان امام خمینی، خیابان شهید چمران، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، بلوار آیت‌الله طالقانی و گلزار شهدا مسیر راهپیمایی در اشتهارد در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.