ساری- مراسم افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران صبح امروز با حضور آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، محمد اسلامی استاندار مازندران، سردار شالیکار فرمانده قرارگاه قدس شمال کشور و عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مسؤولان استانی و جمعی از خانواده‌های شهدا در ساری در قالب ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد.

پارک موزه دفاع مقدس مازندران افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم افتتاح فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران صبح امروز با حضور آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، محمد اسلامی استاندار مازندران، سردار شالیکار فرمانده قرارگاه قدس شمال کشور و عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مسؤولان استانی و جمعی از خانواده‌های شهدا در ساری در قالب ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد.

این مراسم با رونمایی از لوح یادمان و امضای تمبر یادبود همراه بود که در محضر شهدای گمنام با درود به 10 هزار و 400 شهیدان مازندران و همه شهیدانی که با عزت جان خود را فدای این کشور کردند و همه  ما مدیون این شهیدان هستیم؛ این جمله کلیشه‌ای که شاید این روزها زیاد شنیده شود برای همیشه در میراث تاریخ کشور ثبت خواهد شد و مازندران سربند عاشقی مردم ایران است...

گفتنی است، بازدید میدانی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس به سمت پل بعثت نیز با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران انجام شده است.

 همزمان با استان مازندران در قالب ویدوئو کنفرانس با حضور دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور 10 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در 10 استان کشور نیز افتتاح شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.