رشتخوار -در چهارمین روز از دهه فجر ،چهار پروژه خدماتی با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان در بخش مرکزی رشتخوار به بهره برداری رسید.

چهار پروژه خدماتی در رشتخوار افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین عصر یکشنبه، باحضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین شهرستان طرح هادی آسفالت سنگان رشتخوار با مساحت ۴۰۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱.۳۰۰میلیون ریال افتتاح شد.

در این مراسم مکانیکیان  رئیس بنیاد مسکن شهرستان رشتخوار گفت:در سال جاری ۴۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت روستاهای سنگان، علی آباد، محمد آباد آستانه، فتح آباد، احمد آباد و کت از توابع بخش مرکزی رشتخوار جذب شده که بیش از ۵۳ هزار متر مربع از خیابانهای روستایی این شهرستان آسفالت شده است.

رئیس کمیته امداد رشتخوار هم در مراسم افتتاح  دو باب منزل مددجویی در جمع مسئولان با تبریک دهه فجر گفت:از دو  واحدمسکن مددجویی کمیته امداد یکی در روستای باسفر  با اعتبار ۲۵میلیون تومان وام بلاعوض و یک واحد مسکن مددجویی با  مشارکت کمیته و بنیاد مسکن با اعتبار۳۳میلیون تومان، در روستای نوق، امروز افتتاح شد.

مجید حسین زاده با اشاره به خدمات کمیته امداد  که بیش از ۹۷۱ خدمت به جامعه مددجویی خود ارائه می‌دهد، اظهار داشت: ۱۹ واحد مسکونی مددجویی در ایام الله دهه فجر در سطح این شهرستان افتتاح می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه کمیته امداد این شهرستان در سال جاری،  در تلاش برای ساخت  ۶  واحد مسکونی مددجویی دیگر  برای افراد تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان است، گفت:  امیدواریم این ۶ واحد تا  ۱۴ اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد تحویل مددجویان شود.

وی اذعان داشت :تاکنون  بیش از ۱۷۰ میلیون تومان برای ساخت منازل مددجویان این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ حاتمی رئیس اداره اوقاف هم در جمع  زائران و مجاورین امام زاده میر قوم الدین  رشتخوار خبر از افتتاح وضوخانه امامزاده میرقوام الدین روستای نوق رشتخوار با اعتباری قریب به۱میلیارد ریال داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.