بجنورد- مدیر حج و زیارت خراسان شمالی در شهرستان اسفراین گفت: هم‌زمان با آغاز برنامه‌های دهه فجر پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در این استان نیز آغازشده است.

آغاز پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات

به گزارش قدس آنلاین، ظهر امروز با حضور مدیر حج و زیارت خراسان شمالی، امام‌جمعه اسفراین، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم دفتر زیارتی صبا سیر اسفراین راه‌اندازی شد.

محمدباقر قاصری در حاشیه راه‌اندازی این دفتر زیارتی در شهرستان اسفراین گفت: هم‌زمان با آغاز برنامه‌های دهه فجر پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات در خراسان شمالی نیز آغازشده است و مشتاقان زیارت عتبات عالیات برای اعزام‌های ۲۳ اسفند ۹۶ لغایت ۲۰‏‏ اردیبهشت ۹۷ می‌توانند از پنجشنبه ۱۲ بهمن با مراجعه به سامانه حج و زیارت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

وی افزود: همچنین از ۴ بهمن‌ماه نیز سامانه رزرو حج تمتع شروع‌شده و زائرینی که فیش حج تمتع تا تاریخ ۱۳۸۵/۸/۳۰  دارند با مراجعه به سامانه رزرو حج تمتع ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی از بهره‌برداری دو دفتر زیارتی در ایام‌الله دهه فجر در این استان خبر داد و عنوان کرد: امروز با حضور امام‌جمعه و مردم شهرستان دفتر زیارتی صبا سیر اسفراین افتتاح شد و در روز ۱۷ بهمن‌ماه نیز دفتر زیارتی مانه و سملقان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.