زنجان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به وجود ۳ هزار و ۵۴۲ بیمار خاص گفت: ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمان این افراد پرداخت می‌شود.

 بیش از سه هزار بیمار خاص در استان زنجان وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین،علی محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک اظهار داشت: در ۱۰ ماهه نخست سال ۸۷۰ هزار نفر به مراکز تامین اجتماعی برای ویزیت سرپایی مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه در ۱۰‌ ماهه نخست امسال ۱۷ هزار نفر بستری شدند، گفت: تعداد موالید استان زنجان در ۱۰ ماهه نخست سال در مراکز تامین اجتماعی ۴ هزار و ۷۰۰ نفر بودند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه ۸ هزار نفر مورد عمل جراحی قرار گرفتند، تصریح کرد: بیمارستان‌های امام حسین(ع) و امید ابهر به شکل شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به هم استانی‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۴۲ نفر در سطح استان جزو بیماران خاص اعم از کلیوی، ام اس و شیمی درمانی هستند، گفت: با اینکه هزینه‌های درمان این بیماران زیاد است ولی ۱۰۰ درصد هزینه درمان به این عزیزان پرداخت می‌شود.

محمدی با ابراز خرسندی از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گفت: سیستم کامل دریافت شکایات راه‌اندازی شده است و به مشکلات هم استانی‌ها رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه حذف دفترچه‌های درمانی در صرفه‌جویی کاغذ بسیار موثر بود، تصریح کرد: این کار سبب تسریع اقدامات و فعالیت‌ها نیز شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از ارتقای درمانگاه سهروردی قیدار خبر داد و گفت: سال آینده مراکز درمان تامین اجتماعی در دندی و ماه‌نشان کلنگ‌زنی می‌شود.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.