دیدار حساس تیم های فوتبال اسپانیول و بارسلونا با تساوی خاتمه یافت تا بارسلونا 2 امتیاز مهم خارج از خانه را از دست بدهد.

تساوی اسپانیول و بارسلونا در دربی پر تنش کاتالونیا/ فرار از شکست با گلزنی جرارد پیکه

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال اسپانیول و بارسلونا عصر روز یکشنبه دربی کاتولونیا را به میزبانی اسپانیول برگزار کردند که در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند.

بازی دو تیم زیر بارش شدید باران در حالی آغاز شد که لیونل مسی، راکیتیچ و جوردی آلبا از ابتدا در ترکیب حاضر نبودند و روی نیمکت نشستند. در عوض کوتینیو از ابتدا به میدان رفت.

در نیمه نخست بارسلونا بازی بهتری نسبت به میزبان انجام داد و چندین موقعیت گل ایجاد کرد که مهترین آنها شوت محکم کوتینیو بود که به تیر افقی دروازه اصابت کرد و گل نشد. این نیمه در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

والورده از دقیقه ۵۸ لیونل مسی را به میدان فرستاد اما این اسپانیول بود که در دقیقه ۶۶ روی ضربه سر دیدنی مورنو به گل رسید. بارسلونا بعد از این گل فشار حملات را برای جبران گل خورده بیشتر کرد.

در دقیقه ۸۲ تیم بارسلونا موفق به گشودن دروازه حریف شد. جرارد پیکه روی یک ضربه ایستگاهی که توسط لیونل مسی نواخته شده بود دروازه حریف را باز کرد. دقایقی بعد پیکه به شدت با بازیکنان حریف درگیر شد.

در حالی که زمین بازی پر از آب شده بود بازیکنان بارسلونا برای به گردش در آوردن توپ روی زمین کاملا مشکل پیدا کرده بودند و شرایط تقریبا به سود اسپانیول بود.

در نهایت این بازی پر تنش با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و بارسلونا ۲ امتیاز خارج از خانه را از دست داد. این تیم با ۵۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.