قزوین_ شرکت نان رعنای البرز با حضور استاندار قزوین در پنجمین روز از دهه فجر افتتاح شد.

شرکت نان رعنای البرز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در پنجمین روز از دهه فجر، آیین بهره برداری از یک واحد تولیدی در زمینه تولید انواع نان در شهرک صنعتی کاسپین پیش از ظهر روز دوشنبه با حضور استاندار قزوین و مسوولان شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسوولان استانی از جمله مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون اقتصادی استاندار قزوین حضور داشتند، استاندار قزوین، صنعت نان را از جمله گسترده ترین فعالیت های وابسته به صنایع غذایی عنوان کرد.

عبدالمحمدزاهدی صنعت نان را از جمله صنایعی دانست که جمعیت گسترده ای در آن فعالیت می کنند و یادآور شد: میزان تولید گندم در کشور (بیش از ۱۲ میلیون تُن) ظرفیت قابل توجهی است که باید مدیریت صحیح بر روی آن انجام شود.

وی گفت: بخشی از مجموع تولید سالانه گندم در کشور به نان تبدیل و مابقی آن در سایر مصارف استفاده می شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه مدیریت و استفاده بهتر از ظرفیت گسترده صنعت نان در کشور برای اشتغال و تولید و افزایش رضایت تولیدکنندگان و مردم ضروری است، یادآور شد: دولت ۹۰ هزار میلیارد ریال یارانه را در بخش نان هزینه می کند ولی نانوایان و مردم هنوز از سودآوری و کیفیت نان راضی نیستند.

زاهدی حرکت به سمت تولید نان به صرفه در راستای ایجادرضایتمندی مردم را از جمله اقدامات لازم در حوزه تولید نان عنوان و تصریح کرد: صنعت نان باید از یک سو برای تولیدکنندگان سودآور بوده و از سویی دیگر مردم نیز از کیفیت آن راضی باشند.

شرکت نان رعنای البرز  ظرفیت های قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد که از جمله آن می توان به تولید ۹۰ محصول در گروه نان، کیک و کلوچه و انواع نان خشک و رژیمی اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.