کرج - دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: با اشاره به اینکه ظرفیت ها و استعدادهای فراوانی برای رونق اقتصادی و کارآفرینی و اشتغال در استان البرز وجود دارد، افزود: باید با حمایت بیشتر از بخش خصوصی مولد زمینه فعالیت آنها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی شمخانی پیش از ظهر امروز دوشنبه در سفر یک روزه  به البرز و در جریان افتتاح چند طرح صنعتی  وتولیدی اظهارکرد: مهمترین فرصت های امروز ما در حوزه اقتصاد است که تحت تاثیر چالش های مهمی چون تولید و اشتغال پایدارقرار گرفته است.

وی افزود: فعال سازی ظرفیت های عظیم اقتصادی در کشور وخلق فرصت های جدید نیازمند ترکیب هوشمندانه تجربه و مدیریت نسل اول انقلاب با دانش و انگیزه نسل جوان رشد یافته در بستر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

شمخانی ضمن  قدردانی از مدیریت کارآفرین گروه صنعتی و پژوهشی زر تصریح کرد:  این مجموعه صنعتی و تولیدی نماد همه اقداماتی است که ما باید برای انجام کارهای بزرگ اقتصادی و تولیدی درمسیر ایجاد اشتغال مولد و پایدار از آن بهره ببریم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هدایت درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت به سمت سرمایه‌ گذاری های مولد و پایدار و عدم مصرف آن در بودجه های جاری یک ضرورت است.

 وی با بیان اینکه  تسهیل بهره گیری بخش خصوصی واقعی از منابع صندوق توسعه ملی از برنامه های محوری دولت برای رونق تولید وافزایش اشتغال است، گفت: به عنوان نهاد عالی امنیت ملی وظیفه ما بسترسازی برای تأمین امنیت اقتصادی با تکیه بر حفظ حقوق فعالان اقتصادی و ایجاد ساز و کارهایی برای شناسایی، مقابله و ریشه‌کنی مفاسد اقتصادی و رانت‌های مختلف و تسریع در امر رسیدگی به جرایم اقتصادی است.

وی در پایان با اشاره به وجود نسل جوان تحصیلکرده، خلاق و پرشور در کشور و توانمندی این نسل در مقابله با چالش های مختلف گفت: به طور قطع مسیر توسعه و و بالندگی در حوزه های مختلف با رفع موانع و مشکلات موجود طی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.