کرج- رئیس هیئت اسکی استان البرز از برگزاری جشنواره آدم برفی در پیست بین المللی دیزین خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور عموم مردم طی هفته آینده برگزار خواهد شد.

پیست دیزین میزبان جشنواره آدم برفی می شود

علی عمران سولقانی درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این جشنواره در دوسال گذشته نیز برگزار شده وبا استقبال بسیار خوب عمومی مواجه شده است لذا با توجه به بازخوردهای عمومی آن در تلاشیم امسال هم این جشنواره را در دیزین برگزار کنیم.

وی افزود: بارش شدید برف درهفته گذشته موجب بازگشایی مجدد پیست اسکی دیزین شد ضمن آنکه در حال حاضرمیزبان مسابقات پارا آسیایی اسکی اسنوبورد با حضور ۴ کشور خارجی هستیم.

وی تصریح کرد: پیست اسکی دیزین و در اولین هفته از خدمات دهی خود با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد که پیش بینی می شود این استقبال از سوی مردم همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس هیئت اسکی استان البرز با اشاره به برنامه های این هیئت در دهه مبارک فجر گفت: ۲۲ بهمن مراسم حمل مشعل با حضور ورزشکاران و عموم مردم برگزار خواهد شد.

سولقانی به مسابقات آینده به میزبانی پیست اسکی دیزین اشاره کرد و گفت: در روزهای ۲۸و۲۹ بهمن ماه مسابقات اسکی قهرمانی استان به میزبانی دیزین برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط مناسب پیست اسکی دیزین گفت: در حال حاضر شرایط  این پیست برای میزبانی از مسابقات مختلف ایده آل است و امیدواریم در زمان وفرصت پیش رو مردم و علاقمندان به این ورزش استقبال خوبی از آن داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.