کرج - استاندار البرز با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم استان البرز تعطیلی پنجشنبه ها است، گفت: روزهای پنجشنبه پایتخت تعطیل است و این مساله مشکلاتی را برای البرز به وجود آورده است.

تعطیلی پنج شنبه ها مطالبه مردم البرز از دولت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی عصر دوشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه البرز استانی فعال و پویا است و عده ای با شعار قصد دارند مردم را ناامید کنند، گفت: تمام تلاش ما تزریق روحیه امید به جامعه است.

نجفی در ادامه افزود:  البرز ادعای قطب علم و فناوری را در کشور دارد و مطالباتی نیز دارد که حل موضوع شعاع ۱۲۰ کیلومتری در استان البرز یکی از آنها است که این موضوع باید در دولت مطرح شود.

وی در بخشی دیگری از سخنانش افزود: درخواست ما این است تا استان البرز و شهرستان کرج نیز از موهبت تعطیلی پنجشنبه ها برخوردار شوند.

استاندار البرز با بیان اینکه در البرز میزان قاچاق کالا از ۲۵ میلیارد دلار به ۱۲ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است گفت: البرز شایستگی پایلوت شدن در بسیاری از بخش ها را دارد و ما آمادگی کامل در این زمینه را داریم.

نجفی در ادامه بیان کرد: قاچاق کالا به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده است اما این دغدغه هنوز وجود دارد و شاهد ورود کالاهای مشابه به کشور هستیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز در پایان در خصوص تفویض اختیارات بانک ها به استان ها گفت: این اختیارات بسیار محدود است و گاهی اختیارات مدیریت یک بانک با ساختمانی چند طبقه از یک شعبه درجه دوم و سوم هم کمتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.