ساری- مدیر شرکت زنجیره ای رفاه مازندران از توزیع مرکبات مازندران در کلیه فروشگاه های سراسر کشور در ایام پایانی سال خبر داد.

مرکبات مازندران در فروشگاه های رفاه سراسر کشور توزیع می شود

بابک تیموری بعدازظهر دوشنبه در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته حداقل ۲ هزار تن مرکبات مازندران با نرخ مصوب در ۲۰۰ فروشگاه زنجیره ای رفاه در سراسر کشور توزیع می شود تا مردم برای تامین پرتقال شب عید با مشکل مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: درنظر داریم برای کوتاه کردن دست واسطه ها و دلالان، محصولات کشاورزی را بصورت مستقیم از کشاورزان خریداری و عرضه کنیم.

مدیر شرکت زنجیره ای رفاه مازندران اضافه کرد: برای اولین بار برنج مازندران برندسازی شده و با برند رفاه در فروشگاه های سراسر کشور عرضه گردید.

تیموری اضافه کرد: برند سازی برنج مازندران پس از برندسازی چای گیلان در راستای حمایت از تولید داخلی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه اقتصاد مقاومتی سرلوحه کارمان قرار دارد، گفت: اغلب محصولات اساسی ارائه شده در فروشگاه رفاه، تولید داخلی است.

تیموری افزود: بدنبال اصلاح فرآیند خرید بوده و تلاش داریم محصولات موردنیاز را از تولیدکنندگان محلی خریداری کنیم.

مدیر شرکت زنجیره ای رفاه مازندران با بیان اینکه مازندران بعد از قم بعنوان دومین استان، بیشترین رشد در شاخص فروش را بدست آورده است از رشد ۱۵۷ درصدی شاخص فروش در مازندران خبر داد.

تیموری از راه اندازی فروشگاه های جدید در کلاردشت و ساری خبر داد و یادآور شد: فروشگاه های نور و چالوس تبدیل به فروشگاه های نسل جدید شدند و بدنبال راه اندازی فروشگاه رفاه در شهرهای نکا، سلمانشهر و عباس آباد هستیم.

وی به راه اندازی کمپین خانه تکانی در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: در این کمپین، کلیه لوازم مربوط به خانه تکانی با تخفیف های ویژه ارائه می شود.

مدیر شرکت زنجیره ای رفاه مازندران با اشاره به اینکه فراخوان جذب ۳ هزار نیرو در سایت فروشگاه ارائه شده است، اضافه کرد: از این میان ۴۰ نفر در مازندران جذب خواهند شد و علاقمندان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.