قزوین_ طی روزهای اخیر شهروندان قزوینی در تماس هایی با قدس آنلاین مشکلات خود را مطرح کردند تا شاید مسئولان چاره ای برای رفع آن بیندیشند.

از عدم درمانگاه شبانه روزی در شهر اقبالیه تا معضل ترافیک در جنوب شهر قزوین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بخشی از این پیام ها را در ادامه می خوانید:

# شهراقبالیه فاقد درمانگاه شبانه روزی

*درمانگاهی که قول افتتاحش در ایام دهه فجر برای سومین بار داده شد چرا پس افتتاح نمی شود؟

* از مسئولان شهرمخصوصا شوراهای محترم  انتقاد دارم که چرا در زمان انتخابات به مردم وعده سرخرمن می دهند؟ مگر این مسوولان ازشهروندان شهرنیستید که شهری به این بزرگی هنوز درمانگاه شبانه روزی را به خود اختصاص نداده است و برای درمان فرزندان خود باید در ساعات نامناسب شب و دیر وقت به شهر قزوین مراجعه کنیم؟

* ساکن خیابان پردیس ۵۴ هستم؛ چند ماه قبل، بخشی از زمین مقابل درب منزلمان توسط عوامل اداره گاز حفاری شد اما بعد از ۴ ماه هنوز شهرداری اقدام به تعمیر آن نکرده است، لطفا نسبت به بازسازی آن اقدام شود.

# دیگر بویی از ایام فاطمیه در شهر اقبالیه نیست...

* چند سالی است که نمایشگاه فاطمیه، یادگار مدینه و نمایشگاه خیمه گاه حضرت زهرا (س) بر پا نمی شود و ایام فاطمیه بسیار در شهر اقبالیه کم رنگ شده است؛ عدم حمایت های مسئولان شهر موجب عدم برپایی این نمایشگاه ها در شهر شده است؛ از مسئولان درخواست داریم تا حمایت لازم را در این بخش انجام دهند.

# انتهای خیابان چهارده معصوم پاتوق معتادهای شبانه....

* انتهای خیابان چهارده معصوم (ع) روبروی هشت بهشت شهر اقبالیه به محل تجمع و پاتوق معتادها تبدیل شده است به گونه ای که این معتادها به راحتی و بدون ترس از مردم داخل خودروهایشان موادمصرف می کنند؛ این کار هم موجب ترس اهالی محله شده و هم برای فرزندان آموزش های نامناسبی را به همراه دارد؛ درضمن این خیابان فاقد هرگونه وسیله روشنایی است که در شب ها واقعا ترسناک می شود و هیچگونه سطل زباله هم ندارد و مجبوریم زباله هارا تاچندتا کوچه حمل کنیم؛ باپلیس شهرهم برای رسیدگی به وضع معتادان تماس می گیریم اما با وعده،(الان میایم) از پیگیری موضوع طفره می روند، از شهرداری و نیروی انتظامی تقاضای رسیدگی داریم. 

# نقطه جنوب شهر قزوین همچنان بار سنگین ترافیک را دارد

* ساکن نقطه جنوب شهر هستم؛ بارها با مسئولان برای افزایش تعداد اتوبوس های این مسیر تماس گرفته ایم اما متاسفانه هیچ اقدامی از سوی مسئولان شهری صورت نگرفته است؛ از مسئولان درخواست داریم تا توجه ویژه ای نسبت به ترافیک این نقطه از شهر داشته باشند.

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال نیز شاهد افزایش قابل توجه ترافیک در روزهای پایان هفته به ویژه در روزهای پنج شنبه در انتهای خیابان مولوی و منتهی به خیابان جمهوری هستیم؛ ترافیک این روز یک معضل جدی برای ساکنان این منطقه شده است؛ از مسئولان درخواست داریم رسیدگی کنند.

ترافیک خیابان سپه تا سلامگاه در روزهای پنج شنبه مردم را با مشکل مواجه کرده است؛ مسئولان برای یکبار هم شده در چنین روزی به خیابان یاد شده مراجعه کنند و در جریان ترافیک و مشکلات آن قرار بگیرند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.