قزوین_ یازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی با حضور مسوولان استانی در محل نمایشگاه های دائمی قزوین افتتاح شد.

یازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، در مراسم افتتاح این نمایشگاه که شامگاه روز دوشنبه صورت گرفت، جمعی از مسوولان استانی از جمله معاون اقتصادی استانداری قزوین، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان و مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین حضور داشتند.

یازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی وتصویری که در محل نمایشگاههای بین المللی قزوین دایر شده، تولیدکنندگان و نمایندگان شرکتهای تولیدی از استانهای تهران، قزوین، آذربایجان شرقی، البرز، گیلان، اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل حضور داشته و انواع یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لوستر، ظروف آشپزخانه، فرش، تابلو فرش، وسایل صوتی و تصویری، میزهای تلویزیون، وسایل تزئینی و مورد نیاز خانگی را در غرفه های خود به نمایش گذاشته اند.

از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینان کشور، تحول در بخش صنعت در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دستیابی به رشد اقتصادی، ایجاد بستر مناسب در معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربه، انتقال اطلاعات و همچنین استفاده از دستاوردهای نوین برای فعالان اقتصادی اشاره کرد.

یازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در محل نمایشگاه های بین المللی قزوین به مدت ۵ روز از ۱۶ لغایت ۲۰ بهمن ماه میزبان علاقمندان از ساعت ۱۵ الی ۲۱ است.

گفتنی است، نمایشگاه های مختلفی در طی سال در نمایشگاه های بین المللی قزوین برپا می شود که بخشی از این نمایشگاه ها، اقتصادی و اجتماعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.