قزوین_ عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: هنر رهبری این است که سیاست‌های جمهوری اسلامی را با قدرت تمام به پیش می‌برد و همین دیپلماسی ولایت فقیه رهبری، آمریکا را از منطقه بیرون انداخت.

مشکل دولت‌ها در عدم شناخت آمریکا/دیپلماسی ولایت فقیه آمریکا را از منطقه بیرون انداخت

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عصر روز دوشنبه در جمع مردم شهر شال در مسجد جامع این شهر ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان این نظام پس از پیروزی آن می‌گفتند این انقلاب یک ماه دیگر یا نهایتا ۶ ماه دیگر سقوط می‌کند ولی در حال حاضر ۴۰ سال است که این نظام با قدرت تمام رو به جلو است.

وی ادامه داد: چپ و راست، جبهه ملی نهضت آزادی و دیگر گروه‌های سیاسی مانند امام خمینی (ره) باور به قدرت الهی نداشتند؛ امام خمینی قدرت خود را از شرق و غرب نمی‌گرفت بلکه فقط از خدا کمک می‌گرفت ولاغیر. این موضوع را که به غرب و شرق و نیروهای زمینی وابسته نباشی را سیاسیون نمی‌توانند بفهمند.

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی تصریح کرد: امام سیاستمدار اسلامی بود و امروز هم جانشین صالح امام خمینی، مقام معظم رهبری درست همان مشی امام را دارند و اتکا به قدرت خدا در کلام رهبری موج می‌زند.

دبیر هفته نامه پرتو اضافه کرد: یکی از تحلیل‌گران غرب اعتراف می‌کند ۲۰ شاخص است که موجب سرنگونی یک نظام می‌شود و اگر در کشوری سه یا  چهار شاخص اجرا شود، آن کشور از بین خواهد رفت و امروز خود تحلیل‌گران غربی اعتراف می‌کنند که هر ۲۰ شاخص را در ایران اجرا کردیم ولی نظام ایران قدرتمندتر شد.

وی ادامه داد: گورباچف فکر کرد که اگر برود با آمریکا دست بدهد و لبخند بزند مشکل کشورش را حل خواهد کرد، مثل یکی از آقایانی که وقتی سرکار آمد گفت برویم با کدخدا ببندیم تمام می‌شود اما باید دقت داشت هنر رهبری این است که سیاست‌های جمهوری اسلامی را با قدرت تمام به پیش می‌برد چطور رهبری آمریکا را از منطقه بیرون انداخت با دیپلماسی ولایت فقیه؛ برخی از مسئولین کشور در اول شروع به کار خود دنبال رابطه با آمریکا بودند برخی هم در آخر دولت خود به دنبال بستن با آمریکا  بودند که هیچ یک از آنها موفق نبودند زیرا آمریکا هیچ‌گاه صداقت نداشته است.

 عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی یادآور شد: امروز شرایط ایران طوری شده است که دشمن را در خانه خود شکست داده است؛ جبهه مقاومت امروز در سراسر منطقه آماده نبرد با اسرائیل است و آزاد کردن حلب و دیرالزور توسط جبهه مقاومت به همین دلیل حائز اهمیت است.

 روانبخش در خاتمه به رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: ضعف مدیریت دولت در باریدن ۳۰ سانت برف کاملا مشهود بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.