یزد - استاندار یزد گفت : توسعه شرکت های دانش بنیان می تواند معضل بیکار ی کشور را برطرف سازد و صنایع سنتی یزد جوابگوی نیازهای قشر تحصیل کرده استان نمی باشد .

 توسعه شرکت های دانش بنیان معضل بیکاری در کشور را برطرف می سازد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمود زمانی قمی شامگاه دوشنبه در نشست  فعالان حوزه آی سی تی و شرکت ها و استار تاپ ها با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: بیشتر صنایعی که در استان فعالیت دارند صنایع سنتی بوده و برای گسترش کسب  کار در جامعه باید به سمت شرکتهای دانش بنیان  برویم و از این شرکتهای نوپا حمایت کنیم.

وی افزود : رونق و رشد اقتصاد به عنوان مهمترین موضوع کشور از طریق ایجاد رونق درتولید و اشتغالزایی ممکن می باشد و یزد صنعتی با معضل بیکاری مواجه می باشد و نرخ بیکاری در استان در حال حاضر بیش از ۱۲/۸درصد می باشد .

زمانی قمی تصریح کرد : از ۴۵هزار نفر بیکاران استان بیش از ۱۸هزار نفر دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند و صنایع سنتی استان نمی تواند برای این قشر جویای کار شغل فراهم کند و توجه به زیرساختهای ارتباطی و تاسیس شرکت ها ی دانش بنیان  راهگشای معضل بیکاری استان می باشد. .

استاندار تصریح کرد : باید بانسل وسوم و چهارم انقلاب ارتباط برقرار کرد و از نظرات و تجربیات آنها بهره گرفت و باید از ظرفیت این افراد در پست های مدیریتی استفاده کرد و این امر باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد .  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.