فردیس- رئیس هیئت والیبال شهرستان فردیس از ظرفیت بسیار بالای والیبال در شهرستان فردیس خبرداد و گفت: هم اکنون ۲۷ بازیکن فردیسی در سطح اول کشور توپ می زنند

۲۷ بازیکن فردیسی در سطح اول والیبال ایران توپ می زنند

اصغر کریمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: والیبال فردیس تاکنون با هیچ حمایتی از سوی مسئولان شهری روبرو نشده است  وبه همین دلیل این تیم از حضور در مسابقات کشوری باز مانده است.

وی به معرفی بیش از ۲۰ بازیکن به سطح اول والیبال کشور خبرداد و گفت: استعدادهای بسیاری در شهرستان فردیس حضور دارند که در حال حاضر حدود ۲۷ بازیکن در سطح اول والیبال کشور بازی می کنند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان فردیس از برگزاری منظم لیگ در رده های مختلف سنی خبرداد و گفت: در حال حاضر لیگ نونهالان و نوجوانان در حال برگزاری است.

کریمی ادامه داد: لیگ بزرگسالان فردیس از هفته آینده آغاز خواهد شد و لیگ پیشکسوتان نیز هفته گذشته به کار خود پایان داد که برگزاری تمامی این مسابقات از نظم خاصی برخوردار بوده است.

وی از امکانات سخت افزاری موجود در شهرستان فردیس ابراز خرسندی کرد و گفت: در حال حاضر شهرستان فردیس دارای ۲۰ سالن والیبال می باشد و در کل از امکانات موجود احساس رضایت داریم.

رئیس هیئت والیبال شهرستان فردیس تصریح کرد: از این امکانات نهایت استفاده را داریم ضمن آنکه همواره لیگ والیبال در رده های مختلف در شهرستان فردیس برگزارشده است.

کریمی از انجام فرایند استعدادیابی والیبال در شهرستان فردیس خبرداد و گفت: هرسه ماه یکبار استعدادیابی انجام می شود و بازیکنان مستعد شناسایی می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

وی در پایان تصریح کرد: در حین برگزاری لیگ نونهالان نیز بازیکنان مستعد شناسایی می شوند اما پیشرفت والیبال در شهرستان فردیس یک عزم همگانی و حمایت مسئولین را می طلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.