اهواز- یک روز پس از اکران اولین فیلم ها شایعاتی در خصوص جلوگیری از  عدم اکران یک فیلم مثل «بمب» در اهواز ترکید...

شایعه عدم اکران بمب تکذیب شد 

قدس آنلاین _گروه استان ها_ مهدی ربیع: هنوز یک روز از پرواز  سیمرغ خوش خیال سی و ششم در آسمان پرده نقره ای نگذشته بود که یک شایعه در خصوص ممانعت از اکران فیلم بمب به سرعت در فضای مجازی پیچید.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ فیلم بمب اولین تجربه پیمان معادی خواه بازیگر بین المللی سینمای ایران و فیلم های اصغر  فرهادی کارگردان اسکاری سینمای ایران در قامت کارگردان است که در بخش رقابتی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به اکران درآمده است. در حالیکه فیلم هیچ مشکلی برای اکران ندارد و مورد تایید هیات بازبینی و انتخاب فیلم جشنواره قرار گرفته یک روز پس از اکران اولین فیلم ها شایعاتی در خصوص جلوگیری از  عدم اکران آن اهواز  در فضای مجازی پیچید. شایعاتی که خیلی زود توسط مسئولان ارشاد استان تکذیب شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص این شایعه می گوید: فیلم بمب،  بدون هیچ مشکلی در همان روز اکران شد و عدم اکران آن شایعه ای بی اساس بود.
دکتر محمد جوروند می افزاید: ۱۳ فیلمی که در سینما هلال و اکسین اهواز اکران می شود با حمایت و رایزنی های انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت گرفته است.

وی تصریح می کند: اصرار و تاکید ما به نمایش و اکران فیلم های دست اول بود که محقق شد و در اهواز فیلم ها به خوبی و همزمان به نمایش در می آیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.