قزوین_ مدیرسینما مهتاب قزوین از حضور ۲ هزار و ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر از مخاطبان برای تماشای فیلم های فجر در این سینما خبر داد.

پیوند بیش از ۲ هزار مخاطب قزوینی با سیمرغ فجر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با آغاز اکران فیلم های دهه فجر در سینما مهتاب قزوین، علاقمندان بسیاری پای فیلم های این جشنواره نشسته اند به گونه ای که میزان حضور و استقبال مخاطبان در جشنواره فیلم فجر سالجاری قابل چشمگیر است.

سینما مهتاب قزوین میزبان سیمرغ سی و ششمین فیلم فجر در این روزهای بهمن ماه است که با لحظه ای گذر از خیابان طالقانی، حجم انبوهی از مخاطبان را در مقابل درب سینما مشاهده خواهید کرد؛ جمعیتی که برای تماشای فیلم های فجر در انتظار خالی شدن سانس اکران و حضور در صندلی های سینما به صف ایستاده اند.

سی وششمین جشنواره فیلم فجر در قزوین جای خود را در مخاطب پیدا کرده به گونه ای که ظرفیت سانس های بخشی از فیلم های این جشنواره تکمیل شده و فیلم هایی خارج از سانس ها نیز برای علاقمندان تماشای فیلم های اکران می شود.

آن گونه که مدیر سینما مهتاب قزوین در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشته است، همزمان با اکران فیلم های دهه فجر، این فیلم ها طرفداران مناسبی را به همراه داشته و ظرفیت صندلی ها در زمان تماشای فیلم تکمیل شده و صندلی های اضافی برای تماشای فیلم چیده شده است.

به گفته رضا بصیری، از آغاز جشنواره سی و ششمین فیلم فجر و اکران فیلم های آن، به صورت تقریبی ۲ هزار و ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر از مخاطبان فیلم ها را تا به امروز تماشا کرده اند.

وی افزود: استقبال از فیلم های فجر از همان روزهای نخست اکران، با استقبال مناسبی از سوی مخاطبان همراه بوده است که در روز گذشته نیز شاهد حضور نماینده ولی فقیه برای تماشای یکی از این فیلم ها در سینما بودیم.

مدیرسینما مهتاب قزوین گفت: بلیط های فیلم امروز به فروش رفته است و در حال حاضر برای برخی از فیلم ها، بلیطی در اختیار نداریم تا بفروشیم.

 جشنواره فیلم فجر، امروز در دو سانس صبح و بعدازظهر برای علاقمندان نمایش داده می شود.

 فیلم «جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت در سانس ۱۸:۳۰ دقیقه با تکمیل ظرفیت ثبت نام، فیلم « خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی در سانس ۲۱ امشب و فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی در سانس ۱۶ با ظرفیت تکمیل شده از جمله فیلم های موردنظر امروز است که در سینما مهتاب قزوین اکران می شود.

در دو روز گذشته فیلمهای «قهرمانان کوچک» و «دنیای کیف ها» برای کودکان و فیلم های «چهار راه استانبول»، «دارکوب»، «ماهورا»، «بمب»، «جاده قدیم «و «مغزهای کوچک زنگ زده» برای علاقمندان به نمایش درآمده است.

گفتنی است جشنواره فیلم فجر تا ۲۲ بهمن ادامه دارد و قرار است ۳۲ فیلم منتخب جشنواره فیلم فجر برای علاقمندان نمایش داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.