کرج- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر کمبود امکانات سخت افزاری وفضای آموزشی در این استان گفت: علیرغم نارسایی های موجود البرز در میزان نرخ باسوادی رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.

البرز پنجمین استان باسواد کشور است

خسرو ساکی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اختلاف ملکی بین آموزش و پرورش و اشخاص حقیقی و حقوقی، فرسودگی مدارس، کمبود فضای آموزشی، کمبود رفاهی فرهنگیان و معلمان از جمله مشکلاتی است که گریبان آموزش و پرورش البرز را گرفته است.

وی در ادامه افزود: علیرغم این مشکلات دستاوردهایی قابل توجه رقم خورده است که از آن جمله می توان در بحث رتبه علمی مقطع متوسطه به جهش ۱۴ پله ای و رسیدن به جایگاه یازدهم در سال ۹۶ اشاره کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز با اشاره به کسب ۹۲ مدال طلا، نقره و برنز توسط دانش آموزان استان در رویدادهای مختلف علمی افزود: این دستاورد ها در سالهای اخیر نمود بیشتری داشته است و مرهون زحمات معلمان  و مشارکت های فعال مردم و خیرین و البته استعداد بالای دانش آموزان بوده است.

ساکی به جلسه مشترک روز گذشته با اعضای شورای شهر کرج اشاره کرد و گفت: دراین نشست به معضلات موجود در خصوص مباحث حمل و نقل دانش آموزان، سرویس مدارس، بهسازی و زیبا سازی مدارس فرسوده، تکریم معلمان و فرهنگیان اشاره شد.

وی درپایان تاکید کرد: پرداختن به این مسائل و حل آن در راستای ارتقاء زندگی و توانمند سازی مناطق محروم به شکل چشمگیری موثر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.