رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا داعشی‌ها را به طرق مختلف به افغانستان منتقل می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه همایش تجلیل از پژوهشگران برتر نیروهای مسلح و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره طرح جدید آمریکا برای انتقال داعش به افغانستان گفت: آمریکایی ها بهانه حضورشان در منطقه جنوب غرب آسیا را ایجاد تنش می‌دانند، اگر منطقه ما منطقه آرامی باشد قاعدتا باید آنها ارتش خود را جمع کنند و بروند و کشورهای منطقه خودشان امنیت منطقه را تامین کنند.

‎وی افزود: آمریکایی ها وقتی که دیدند در عراق و سوریه داعش و گروه‌های سازمان یافته تروریستی جایگاه و سرزمین تصرفی را از دست دادند، آنها را به طرق مختلف به افغانستان منتقل می‌کنند و ما شاهد انفجار، ترور و جنایات جدیدی در افغانستان هستیم.

‎سرلشکر باقری ادامه داد: اعتقاد داریم این توطئه آمریکایی‌ها در حال توسعه است و ملت عزیز و همسایه ما یعنی افغانستان، دست در دست هم با آن مقابله خواهند کرد و انشالله شاهد آن باشیم که هیچ یک از گروه‌های تروریستی و دست نشانده آمریکا در منطقه حضور نداشته باشند.

‎رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم حضور حداکثری اقشار جامعه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تصریح کرد: ۲۲ بهمن میثاق ملی همه ملت ایران از تمامی گروه ها و سلایق درون نظام است.هرکسی که جمهوری اسلامی را پذیرفته و آن را به جان خریده و به قانون اساسی رای داده است و پای نظام ایستاده با حضور در. راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان پیام می دهد که ملت ایران یکپارچه پای نظامش ایستاده و یک ملت متحد و یکپارچه در پیشبرد اهداف انقلاب و مقابله با تهدیدات دشمن است.

‎وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده نیروهای مسلح نیز با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک مشت یکپارچه را به جهان نشان خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.