بجنورد- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: جرائم خشن در سال جاری نسبت به سال گذشته در کشور پنج درصدکاهش یافته است و خراسان شمالی جزء سه استان کم حادثه به لحاظ جرائم خشن است.

خراسان شمالی جزو سه استان کم حادثه به لحاظ جرائم خشن است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در بجنورد با اشاره به اینکه کشف جرائم مختلف در کشورافزایش یافته، عنوان کرد: کشفیات مواد مخدر طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کاهش سرقت و جرائم مهم امسال در مقایسه با سال گذشته حاکی از تلاش کارکنان ناجا و همکاری مردم با پلیس است، گفت:در برخی از بخش ها کاستی هایی داریم که تلاش می شود آنها را برطرف کنیم.

وی در ادامه از انسداد مرزهای کشور در آینده نزدیک خبرداد و اظهار کرد: در مرزهای کشور آمادگی خوبی وجود دارد و تجهیزات مناسبی نیز در اختیار داریم.

اشتری با تاکید بر انسداد مرزهای کشور، افزود: با استفاده از وسایل الکترونیکی انسداد مرزها را انجام داده و مرزها را به طور هوشمندانه کنترل می کنیم.

وی با اشاره به تصادفات جاده ای خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مردم و پلیس و همت مسئولان و خودروسازان نگرانی های ناشی ازحوادث جاده ای کاهش یابد.

اشتری وضعیت امنیتی و انتظامی خراسان شمالی را خوب ارزیابی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.