جوین_ رئیس شبکه بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی شهرستان جوین گفت: بحث امنیت غذایی و بهداشت مردم از بزرگترین دغدغه های بهداشت ودرمان است

امنیت غذایی از بزرگترین دغدغه های بهداشت و درمان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه پارلمان بانوان شهرستان جوین برای حل مشکلات بانوان در خصوص اشتغال بانوان از نظر بهداشتی در محل شبکه بهداشت و درمان تشکیل شد.  

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جوین گفت: بحث بهداشت و امنیت غذایی یکی از مهمترین دغدغه های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است و ما موظفیم در سلامت جامعه تلاش کنیم.  

دکتر محمد رضا قزلقارشی تاکید کرد: ما بر اساس قوانین و مقررات ابلاغی نظارت بهداشتی را خود را بدون توجه به خواسته های غیر متعارف انجام می دهیم.  

وی خاطر نشان کرد: کلیه تولیدات داخلی اعم از خانگی و غیر خانگی تحت نظر بهداشتی است، و بهداشت ودرمان برای سلامت جامعه با هیچ کس معامله نخواهد کرد.  

شهردار نقاب در این حلسه اعلام کرد: کار گروه توانمند سازی بانوان در شهرداری تشکیل شده، و ما آمادگی همکاری در همه زمینه ها با بانوان را داریم.  

امین علی خانی به پارلمان بانوان توصیه کرد: بانوان فقط به مشاغل خانگی بسنده نکنند، و به مشاغل دیگر هم توجه داشته باشند.  

وی در پاسخ به خواسته پارلمان بانوان برای عرضه محصولات گفت: شهر داری آمادگی دارد، یک غرفه به صورت رایگان در سه شنبه بازار واگذار کند.  

رئیس پارلمان شهرستان جوین گفت: بانوان تا کنون به ویژه در شهرستان های کوچک با مشکلات زیادی از نظر فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی سیاسی مواجه هستند.  

 عباس آبادی تاکید کرد: در مشاغل خانگی بانوان تلاش می کنند، ودر آستانه سال نوبانوان نسبت به تولید شیرینی خانگی اقدام می کنند، ولی بازارفروش در اختیار دللان است.  

وی از شبکه بهداشت و درمان و شهرداری نقاب درخواست کرد: در این مورد بانوان را مساعدت کنند، تا در عرضه تولیدات خود مشکلی نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.