قزوین_ مدیرمرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین گفت: سه نفر از ۴ مصدومی که به این مرکز منتقل شده اند، دربخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

سه نفر از مصدومان حادثه تصادف در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند

محسن ادهمی در خصوص آخرین مصدومان تصادف صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در حال حاضر هر ۴ نفر از مصدومان (دو نفر راننده و دو نفر هم دانش آموز) مورد عمل جراحی قرار گرفته و سه نفر از آنها به بخش آی. سی. یو منتقل شده اند.

وی افزود: حال عمومی مصدومان در حال حاضر مناسب است اما باید تا زمان بهبود کامل تحت مراقبت قرار بگیرند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه توسط پلیس راهور اعلام می شود، بیان کرد: مدت زمان بستری شدن این مصدومان مشخص نیست و بهبودی آنها زمان بسیاری را شامل می شود.

گفتنی است، صبح امروز، چهار نفر از دانش‌آموزان یکی از روستاهای بخش بشاریات شهرستان آبیک با سرویس مدرسه که در حال حرکت به سمت مدرسه‌ در شهر محمدیه بودند، با یک دستگاه تیبا برخورد کردند که در این تصادف شدید که در جاده قدیم آبیک- قزوین مقابل شرکت نستله و برخورد شاخ به شاخ پراید سرویس مدرسه با تیبا رخ داده بود، دو دانش‌آموز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

راننده سرویس مدرسه که خانم بوده است به همراه دو دانش‌آموز دختر متوسطه دوم که دوقلو هم بودند توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

 راننده تیبا هم از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهر محمدیه به بیمارستان منتقل می‌شود و مصدومان خودروی پراید توسط اورژانس شهر محمدیه به بیمارستان قزوین منتقل می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.