کرج- رییس هیئت کشتی استان البرز از کسب عنوان برترین کشتی گیر فرنگی کار سال ۹۶ توسط یک ورزشکار البرزی خبرداد.

عنوان کشتی گیر برتر سال ایران به یک البرزی رسید

حمید یاری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این عنوان با برگزاری نظر سنجی که به بر روی سایت و اینستاگرام فدراسیون کشتی انجام شد حاصل شده است.

وی افزود:  در کشتی آزاد حسن یزدانی و مجتبی گلیج قهرمانان رقابت های جهانی فرانسه و زیر ۲۳ سال جهان و در کشتی فرنگی سعید عبدولی، حسین نوری و محمدعلی گرایی دارندگان مدال برنز مسابقات جهانی فرانسه در این نظرسنجی حضور داشتند.

 یاری ادامه داد: در پایان نظر سنجی و در رشته کشتی آزاد حسن یزدانی و در رشته کشتی فرنگی حسین نوری کشتی گیر استان البرز با رأی مردم، به عنوان برترین کشتی گیران سال فنی (۹۵-۹۶) انتخاب شدند.

رییس هیئت کشتی استان البرز تصریح کرد: حسین نوری مدال برنز مسابقات جهانی کشتی فرنگی را در کارنامه خود دارد و در سالی که گذشت توانست عملکرد فنی مناسبی را از خود نشان دهد.

یاری در بخشی دیگر از صحبت های خود به افتتاح اکادمی کشتی سنتی، پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز در عصر روز دوشنبه گذشته اشاره کرد و گفت: این فضای ورزشی اختصاصی با همت و همکاری هیات کشتی استان البرز و سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری کرج آماده و به بهره برداری رسید.

متولی کشتی البرز هدف از افتتاح و راه اندازی سالن زورخانه‌ای حضرت سیدالشهدا(ع) را  آشنایی کشتی گیران این استان با ورزش های باستانی و پهلوانی عنوان کرد و گفت:یکی از سیاست های فدارسیون کشتی ایران توسعه این رشته ها در میان جوانان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.