۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 587753

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۴۸هزارو ۱۹۲ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌میلیون و ۵۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد ۴۶۷۵ تومان شد.

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۶/۱۱/۱۷

به گزارش قدس آنلاین، امروز و در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی با ۱۲ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک‌میلیون و ۵۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان به‌فروش می‌رفت. همچنین قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با ۱۳ هزار تومان افزایش نسبت به روز دوشنبه  یک‌میلیون و ۴۸۴ هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش ۷ هزارتومانی نسبت به دیروز بود و ۷۵۷ هزار تومان دادوستد می‌شد. همچنین در بازار آزاد هر قطعه سکه ربع‌بهار آزادی با ۳هزار تومان افزاسیش در مدت مشابه ۴۴۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی  ۲۹۸ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز ۱۴۸ هزار و ۱۹۲ تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۳۹.۹ دلار معامله می‌شود.

همچنین صرافی‌های پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را ۴ هزار و ۶۷۵ تومان می‌فروختند. امروز در بازار آزاد هر یورو با کاهش نسبت به روز گذشته ۵ هزار و ۹۳۵ تومان و هر پوند با ارزش ۶ هزار و ۷۲۰ تومان و درهم امارات ۱۳۱۵ تومان دادوستد می‌شد.

** توجه داشته باشید نرخ دلار در جدول زیر با نرخ لحظه‌ای دلار در کف بازار متفاوت است, در این خبر منظور از نرخ دلار که در بالا هم درج شده، قیمت لحظه‌ای دلار است که مقابل پاساژ افشار معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.