یزد - مرکز تماس تیام ارتباط پیش ازظهر سه شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار یزد، رییس دانشگاه و مدیر کل فناوری ارتباطات و اطلاعات استان و جمعی از مسئولان دانشگاهی و استانی در دانشگاه یزد افتتاح شد.

مرکز تماس تیام در دانشگاه یزد افتتاح شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، رییس هیات مدیره مرکز تماس تیام ارتباط  در خصوص این مرکز گفت: شرکت مهندسی تیام ارتباط از شرکت های گروه تیام است که با همکاری شرکت انتقال داده های آسیاتک و با حمایت های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و دانشگاه یزد ، توسعه مرکز تماس خود را در دانشگاه یزد انجام داده است.

حمیدرضا کوفه ای افزود: این مرکز با صرف سرمایه ای معادل ۸ میلیارد ریال در فضایی با زیر بنایی معادل ۴۰۰ مترمربع توسعه یافته است و با این توسعه ظرفیت پاسخگویی خود را ۱۰۰ درصد افزایش داده است.

وی تصریح کرد: مرکز تماس تیام ارتباط پس از توسعه،  ۱۲۰ جایگاه فعال با ظرفیت پاسخگویی بیش از ۱۲۰ مکالمه همزمان و بیش از نیم میلیون تماس در ماه را دارا است که در حال حاضر با تکمیل نیمی از این ظرفیت، پشتیبانی قریب به یک میلیون از کاربران شرکت انتقال داده های آسیاتک را به خوبی انجام می دهد.

کوفه ای یادآور شد: مرکز تیام ارتباط در حال حاضر ضمن اشتغالزایی بالفعل برای ۲۶۰ نفر از جوانان شهر جهانی یزد فضای اشتغال را برای بیش از ۵۰۰نفر در طرح توسعه خود طی طرح تکاپو با حمایت دولت تدبیر و امید فراهم نموده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.