تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: با توجه به شیطنت اخیر دشمنان برعلیه نظام راهپیمائی امسال حضوری پرشور و برجسته‌تر از سال‌های گذشته می‌طلبد.

۲۲بهمن امسال حضوری پرشورتر و برجسته می‌طلبد

به گزارش  قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا ، سردار عابدین خرم عصر امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای مختلف استان با بیان اینکه حضور در راهپیمائی ۲۲ بهمن وظیفه همگانی است، اظهار داشت: با توجه به شیطنت اخیر دشمنان، دشمنان راهپیمائی امسال حضوری پرشور و برجسته‌تر از سال‌های گذشته می‌طلبد.

وی با مهم خواندن راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال، افزود: پایه و اساس انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه است چرا که این حضور موجب یاس دشمنان و امیدواری دوستان انقلاب می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: حضور اقشار مختلف مردم در صحنه، بازاریان، اصناف و غیره همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی و برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب اسلامی ثبت می‌کند.

خرم با بیان اینکه بر اساس دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب دشمن همواره در مواجه با نظام اسلامی سه هدف را دنبال می‌کند، ایجاد آشوب و به هم ریختن امنیت و آرامش جامعه را نخستین هدف دشمنان نظام اسلامی خواند.

فرمانده سپاه عاشورا ایجاد توقع و لنگ کردن اقتصاد کشور را از اهداف دیگر و میان مدت دشمنان نظام اسلامی عنوان و بیان کرد: دشمن با این اهداف در دراز مدت به دنبال خدشه دار کردن اصل نظام اسلامی است که اگر به هدف نخست و دوم خود نرسند قطعاً هدف سوم(خدشه دار کردن نظام) محقق نمی‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای انقلاب اسلامی هزینه داده‌اند، گفت: باید با همه وجود از نظام اسلامی دفاع کرد چرا که دفاع تمام قد از نظام اسلامی موجب شده دشمنان انقلاب هر روز عقب‌نشینی کرده و پایداری ارزش‌های انقلاب اسلامی و اقبال آحاد مردم روز به روز افزایش یابد.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.