شیراز- مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از افتتاح بیش از ۱۵ پروژه خیرساز به مناسبت دهه فجر خبر داد.

پیوستن ۱۵ پروژه جدید به سیمای سلامت فارس به همت نیک اندیشان

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی اکبر رامجردی با اعلام این خبر، گفت: طی ۱۶ سال گذشته تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به همت نیکوکاران عضو مجمع خیرین تامین سلامت به حوزه بهداشت و درمان استان فارس کمک شده است.

او با معرفی بیشتر فعالیت های این مجمع، افزود: با حمایت و همدلی نیک اندیشان عرصه سلامت فارس، تاکنون بیش از سه هزار و صد تخت بیمارستانی راه‌اندازی شده و علاوه بر ساخت بیمارستان به ‌عنوان خدمتی مهم و موثر، ۵۴ پایگاه اورژانس، ۱۹ اقامتگاه همراه بیمار و بسیاری دیگر از زیرساخت‌ها نیز با افتتاح این طرح ها تامین و افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ مرکز بهداشتی و درمانی نیز در این مدت ساخته شده است، ادامه داد: از این تعداد، ۱۵ مرکز آن در شیراز و مابقی در سایر نقاط فارس استقرار دارد.

دکتر رامجردی راه‌اندازی سامانه نیازسنجی و اولویت‌بندی نیازها از دیگر اقدامات مجمع برشمرد و گفت: به کمک این سامانه، تاکنون بیش از ۲۰۰ نیاز را استخراج کرده ایم که بر اساس موقعیت مکانی و دیگر شرایط، اولویت‌بندی شده اند؛ در رأس این نیازها تکمیل پروژه‌های درمانی مانند بیمارستان سرطان سید الشهدا(ع)، رسول اعظم(ص) و دیگر بیمارستان های جنوب شیراز از جمله اولویت های این مجمع است.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور مشارکت‌های مردمی یادآور شد: هم‌اینک مشکلات مجمع خیرین تامین سلامت در دو بخش تامین زمین برای اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین اجرایی نشدن مصوبه مربوط به پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت یا بدون بهره به خیرین برای تکمیل پروژه‌های خیرساز است که چنانچه مسوولان مربوطه بتوانند مانند همیشه نیکوکاران را حمایت کنند، تکمیل پروژه‌ها سرعت بیشتری پیدا می کند.

او از مشارکت دو هزار و ۵۰۰ نیکوکار سلامت در خانواده نیکوکاری سلامت در استان خبر داد و افزود: افتتاح پایگاه اورژانس شهرستان اقلید، افتتاح مرکز قلب عروق آباده، کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده ای مرودشت، افتتاح اورژانس شهری واقع در بوستان امید شیراز، بهره برداری ازدستگاه سنگ شکن بیمارستان اقلید و همچنین افتتاح بیمارستان حضرت فاطمه (ص) کوار از جمله پروژه هایی است که با حمایت نیکوکاران ساخته شده و به مناسبت دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دکتر رامجردی خدمات‌رسانی به حاشیه شهرها را از اقدامات آینده مجمع خیرین تأمین سلامت فارس عنوان کرد که در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.