در بیانیه معاونان آموزش ابتدایی درباره ممنوعیت برگزاری آزمون در دبستان‌ها آمده است: برگرداندن نشاط به دوران کودکی و محور قرار دادن تربیت ۷.۵ میلیون دبستانی و خداحافظی با استرس قبول شدن یا نشدن در مدارس خاص، اقدام بزرگی است.

خداحافظی ۷.۵ میلیون دانش‌آموز با استرس نتایج آزمون‌ها

به گزارش قدس آنلاین، معاونان آموزش ابتدایی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از تصمیم وزیر آموزش و پرورش برای حذف آزمون از مقطع ابتدایی تشکر کردند.

در این بیانیه خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است: تصمیم شجاعانه شما برای بازگرداندن کودکی فرزندان ایران، موجی از شادی و شعف را به مدارس آورد، این خبر که «با تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش، برگزاری هرگونه آزمون ورودی در مدارس ابتدایی ممنوع شد» فقط یک تیتر خبری نبود بلکه یک تصمیم سرنوشت‌ساز برای آینده ایران اسلامی است.

برگرداندن نشاط به دوران کودکی و محور قرار دادن تربیت ۷.۵ میلیون دانش‌آموز ابتدایی و خداحافظی با استرس قبول شدن یا نشدن در مدارس خاص و... اینها دستاورد کوچکی نیست.

می‌توانیم به خود ببالیم که یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین تصمیمات گرفته شده بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی پیرامون تعلیم و تربیت فرزندان ایران عزیز، در دوران وزارت شما اتفاق افتاد و چه فرخنده ایامی است که در جشن سی و نهمین سالگرد چنین انقلابی شاهد شکوفایی اندیشه‌ای ناب باشیم، اندیشه‌ای که می‌تواند مقدمات اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به شکل صددرصدی در دوره ابتدایی فراهم کند.

ما معاونان آموزش ابتدایی سراسر کشور به نمایندگی از قشر عظیم معلمان ابتدایی، دانش‌آموزان و خانواده‌های ایرانی، خداوند مهربان را شاکریم و از جنابعالی که چنین فرصت ارزشمندی را  فراهم آوردید تشکر و قدردانی می‌کنیم، بهترین تبریکات ما را پذیرفته و حمایت یکان یکان معلمان کشور را پشت سر خود احساس کنید.

از همه نهادهای کشور به ویژه نمایندگان محترم مجلس انتظار داریم کنار وزیر محترم آموزش و پرورش باشند تا این دستگاه بتواند همچنان در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در جهت اجرای سند تحول بنیادین و مبتنی بر روش‌های نوین و عملی تعلیم و تربیت است، پیشرو باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.