زاهدان- فرمانده انتظامی استان گفت: عاملان اصلی شهادت ۳ مامور پلیس موادمخدر شهرستان خاش که سابقه سال ها شرارت داشتند، در ۳ عملیات غافلگیرانه تکاوران پلیس در استان یزد و شهرستان های زاهدان و خاش دستگیر شدند.

دستگیری عاملان شهادت ۳ مامور پلیس مواد مخدر شهرستان خاش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت: در تاریخ نهم دی ماه سال ۹۶ در پی درگیری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "خاش" با اشرار مسلح که منجر به شهادت ۳ تن از ماموران نیروی انتظامی شد بلافاصله تیم های اطلاعاتی پلیس، اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز کردند.

وی افزود: پس از اقدامات گسترده تخصصی و اشراف اطلاعاتی، ۳ عامل اصلی این جنایت که جزء قاچاقچیان سابقه دار بودند در ۳ عملیات غافلگیرانه و هماهنگ، توسط تکاوران پلیس در استان یزد و شهرستان های زاهدان و خاش دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه از این قاچاقچیان مقادیر قابل توجهی سلاح به همراه مهمات مربوطه کشف شد، تصریح کرد: این متهمان در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت ۳ مامور پلیس موادمخدر شهرستان خاش اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به قدرت عملیاتی و اشراف اطلاعاتی پلیس در دستگیری قاچاقچیان و انهدام باندهای مسلح قاچاق موادمخدر گفت: از ابتدای سال جاری با اجرای ماموریت های موفق علیه قاچاقچیان مسلح بیش از ۱۰۷ تن انواع موادمخدر کشف شده که این نشان از قدرت عملیاتی پلیس استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.