فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا اظهار نظر جالبی را درباره مسی و اینیستا عنوان کرد.

کوتینیو: قبلا در پلی استیشن با مسی بازی می کردم/ بودن کنار این ستاره ها افتخار است

به گزارش قدس آنلاین، کوتینیو که در تابستان گذشته هم مورد توجه بارسلونا قرار داشت، در نهایت در بازار نقل و انتقالات زمستانی، با انتقالی 160 میلیون یورویی به آبی واناری ها پیوست.

او که بارها اعلام کرده بود دوست دارد پیراهن بارسلونا را به تن کند، به اسکای اسپورتس گفت: احساس فوق العاده ای است وقتی به اطراف رختکن نگاه می کنید و بازیکنانی مانند اینیستا، مسی، لوئیس سوارز و سرخیو بوسکتس را می بینید.

این ستاره برزیلی اضافه کرد: آنها بازیکنانی هستند که من بازی های شان را از تلویزیون تماشا می کردم یا در پلی استیشن آنها را انتخاب می کردم و اکنون در یک رختکن با آنها هستم. این برای من فوق العاده است. اینیستا یک نابغه است و این یک افتخار است که در یک رختکن هستیم. امیدوارم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. البته فقط یک اینیستا وجود دارد. من به اینجا آمدم تا تاریخچه خودم را بسازم و از این بازیکنان فوق العاده یاد بگیرم.

وی افزود: مانند بقیه، من هم فکر می کردم که مسی بهترین بازیکن دنیاست و بودن در اینجا با او، یک افتخار فوق العاده است. تماشای بازی های او در تمرینات و مسابقات، این یک تجربه بزرگ است. شیوه ای که او بازی ها را تغییر می دهد، باور نکردنی است. مانند بقیه، او استقبال فوق العاده ای از من داشت. این برای من شوکه کننده بود زیرا می فهمید که او یک انسان واقعی است.

کوتینیو همچنین گفت: من لوئیس را از زمان حضور در انگلیس می شناسم. ما در آنجا همیشه با هم بودیم. قبل از اینکه به اینجا بیایم، خیلی با او صحبت کردم و او به من کمک کرد تا در اینجا، جا بیفتم. او بازیکن بی نظیری است. او همیشه در حال گلزنی است، به حریف فشار می آورد، برای گرفتن توپ می جنگد. او یک ستاره واقعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.