کرج - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز با بیان اینکه در سال آینده روستاهای استان مشکل کم آبی نخواهند داشت، گفت: ۶۰درصد تعهدات شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز در سال جاری انجام گرفته است.

مناطق روستایی البرز سال آینده مشکل کم آبی نخواهند داشت

عبدالحسین حسن زاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به افتتاحیه پروژه های روستایی در ایام مبارک دهه فجر، اظهار کرد: تامین آب شرب روستایی صالح آباد در شهرستان نظر آباد با اعتبار بالغ بر ۹۰۰میلیون تومان و تامین آب شرب مراد تپه و وسعت آباد در اشتهارد با اعتبار بالغ بر ۵۳۰ میلیون تومان دراین ایام به بهره برداری رسید.

وی در ادامه افزود: تامین آب روستای شکرآباد در ماهدشت با اعتبار بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر پروڙه های به بهره برداری رسیده در البرز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز ضمن اشاره به بهره برداری پروژه مخزن زیر زمینی ۵۰۰متر مکعبی روستای اپیک در اشتهارد با اعتبار بالغ بر ۲۴۰میلیون تومان، افزود: مجموع اعتبار این پروژه ها  ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان  بوده است.

وی با اعلام اینکه در سال جاری ۳۱روستا در برنامه کاری شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز می باشد، خاطر نشان کرد: ۱۷ روستا در برنامه اقتصاد مقاومتی است و مابقی در برنامه های سالیانه می باشد که در تیر ماه سال ۹۷ به اتمام می رسد.

حسن زاده با بیان اینکه آخرین مرحله جذب اعتبارات سال آینده خواهد بود، افزود: ۶۰درصد تعهدات شرکت آب و فاضلاب روستایی در سال جاری انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز برنامه های کاری سال جاری شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز را مورد اشاره قرار داد و گفت: تا پایان سال عملیات اجرایی طرح فاضلاب ۵ روستا در دستور کار است وپیمانکار آن مشخص شده و اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

حسن زاده در ادامه گفت:در این راستا  ۳تصفیه خانه و سیستم شبکه فاضلاب در ۳روستا با اعتبار ۱۲میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان در خصوص کم آبی در مناطق روستایی استان البرز، گفت: خوشبختانه استان البرز در موضوع اجرای برنامه های اولویت دار در مشکل کم آبی خوب عمل کرده و مشکل کم آبی در مناطق روستایی البرز در سال آینده نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.