فردیس- رئیس هیئت تکواندوی شهرستان فردیس با اشاره به حضور پررنگ ورزشکاران این شهرستان در تیم های ملی گفت: فردیس را می توان بدون شک قطب رشته تکواندو دراستان البرز دانست.

حضور پررنگ تکواندوکاران فردیسی در تیم های ملی

محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: ورزشکاران بسیار مستعدی در شهرستان فردیس فعالیت می کنند که ماحصل آن حضور بیش از ۵ تکواندوکار فردیسی در رده های مختلف سنی تیم ملی است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به رده سنی نونهالان در فردیس گفت: باتوجه به وجود استعدادهای بسیار در شهرستان فردیس می بایست به رده سنی پایه اهمیت ویژه ای داده شود.

رئیس هیئت تکواندوی شهرستان فردیس ادامه داد: متاسفانه به دلیل کمبود امکانات در فردیس فرایند استعدادیابی و توجه به رده سنی پایه با مشکلاتی مواجه شده است.

رضایی تصریح کرد: حفظ روند موفقیت تکواندوی فردیس در رده ملی علاوه بر تعداد سالن های بیشتر، توجه و حمایت بیشتری را نیزاز سوی مسئولین این شهرستان می طلبد.

وی به برگزاری منظم مسابقات تکواندو به مناسبت دهه مبارک فجردرفردیس خبرداد و گفت: مسابقات بانوان با نظم مناسبی برگزار شد و مسابقات آقایان نیز در هفته آینده برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تکواندوی فردیس به نقش مربیان حرفه ای در موفقیت رشته تکواندو در این شهرستان اشاره کرد و گفت: حدود ۵۰ مربی حرفه ای آقا و خانم  در فردیس فعالیت می کنند که همواره نقش مهمی در پیشرفت تکواندو در این شهر داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.