قزوین_ رییس حوزه هنری استان قزوین، از اجرای تئاترهای مردمی و جدول زمانبندی آن خبر داد.

جدول زمانی نمایش تئاترهای مردمی در قزوین تشریح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با دهه فجر برنامه های فرهنگی مختلفی از سوی ارگان ها و نهادهای فرهنگی در کشور از جمله استان قزوین دنبال می شود.

الفت دیرینه شهر قزوین با فرهنگ و هنر موجب شده تا دهه فجر فرصت مناسبی برای اجرای این برنامه ها باشد و یاد و خاطره بهمن ماه سال ۵۷ در ذهن ها زنده شود.

رییس حوزه هنری استان قزوین در خصوص برنامه های فرهنگی حوزه هنری این استان در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: حوزه هنری افتخار ساماندهی ۵ گروه از فعالان بچه های مسجد را دارد و برنامه های فرهنگی بسیاری توسط این کودکان در مساجد استان دنبال می شود.

علی هوشمند گفت: مساجد به عنوان اصلی ترین سنگر سیاسی عبادی ضرورت امروز است و تمام نمایش های فوق به همت جوانان مسجدی کارگردانی، طراحی و اجرا می شود.

وی، اجرای تئاتر مردمی را به دور از تکلف های رایج جامعه روشنفکری عنوان کرد و ادامه داد: از روز ۱۳ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری (همزمان با دهه فجر) این تئاترها در مساجد استان قزوین اجرا می شود.

 به گفته رییس حوزه هنری استان قزوین، اجرای تئاتر « پمپ» با حضور  سیروس همتی و مصطفی کرمی در مسجد امام خمینی (ره)  بعداز نماز مغرب و عشاء در ۱۳ بهمن ماه، تئاتر «غربت قریب» با حضور  رضا بیات و حسام عبداللهی در مسجد فخرالائمه بعداز نماز مغرب و عشاء در روز ۱۴ بهمن، تئاتر «اُپرت قزاقی» با حضور سعید تشکری و مهدی رمضانی در مسجدامام حسن عسگری(ع)  بعداز نماز مغرب و عشاء در ۱۵ بهمن ماه، تئاتر «روزی که بهشتی شدم» با حضور  ندا ثابتی و زهرا زمانی در مسجدفاطمه الزهرا(س) بعداز نماز مغرب و عشاء در روز ۱۶ بهمن ماه و تئاتر «آدم و حوا»  با حضور مهدی صفاری نژاد و  زهرا پارسافر در مسجدموسی بن جعفر(ع)  بعداز نماز مغرب و عشاء در روز ۱۷ بهمن ماه سال جاری از جمله تئاترهای اجرا شده در این دهه است.

هوشمند عنوان کرد: همچنین تئاتر « پمپ» با حضور  سیروس همتی و مصطفی کرمی در مسجدفاطمه الزهرا(س)  بعداز نماز مغرب و عشاء در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه، تئاتر «غربت قریب» با حضور  رضا بیات و حسام عبداللهی در مسجد احمد بیک بعداز نماز مغرب و عشاء در روز ۱۹ بهمن ماه، تئاتر « اُپرت قزاقی» با حضور  سعید تشکری و مهدی رمضانی در مسجدجواد الائمه(ع)  بعداز نماز مغرب و عشاء در تاریخ ۲۰ بهمن، تئاتر «روزی که بهشتی شدم» با حضور  ندا ثابتی و زهرا زمانی در مسجد سنجیده  بعداز نماز مغرب و عشاء در روز شنبه ۲۱ بهمن ماه و تئاتر « آدم و حوا» با حضور مهدی صفاری نژاد و زهرا پارسافر  در مسجد امام رضا(ع)  بعداز نماز مغرب و عشاء اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.