گرگان- استاندار گلستان گفت: آنچه انقلاب ما را متمایز از انقلاب‌های سایر کشورها می‌کند، جایگاه والای ولایت فقیه است که کشور را به سوی پیشرفت و امنیت رهنمون می‌کند.

جایگاه والای ولایت فقیه کشور را به سوی پیشرفت و امنیت رهنمون می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی صبح امروز در هفتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر ضمن تبریک این ایام فرخنده، در مراسم صبحگاه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان در قرارگاه عملیات تاکتیکی تیپ ۲۳۰ سردار شهید اسدالله متاجی گرگان با تاکید بر نقش برجسته نیروهای مسلح در آرامش کشور، اظهار کرد: امروز امنیت پایدار کشور به پشتوانه همت، ایثار و دلاوری همه نیروهای مسلح و مردم همیشه در صحنه ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: مهمترین دستاورد هر کشور امنیت پایدار، مستحکم و برقرار است که در سایه رشادت‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح در مرزها ایجاد می‌شود.
هاشمی ادامه داد: دستاوردهای هشت سال جنگ دواع مقدس، دوران سازندگی و پیشرفت‌های بعد از آن در حوزه‌های نظامی، امنیتی، علمی، اقتصادی و بخش‌های مختلف از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است و اقتدار و امنیت کشور را مستحکم‌تر و پایدارتر کرده است.
استاندار گلستان همچنین با دعوت و تاکید بر حضور یکپارچه نیروهای مسلح، مسئولان و مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن، گفت: این حضور ضمن میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام عظمای ولایت؛ بر اتحاد و یکپارچگی مردم و مسوولان در راستای حفظ و دفاع از کیان و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی می‌افزاید.
وی افزود: آنچه انقلاب ما را متمایز از انقلاب‌های سایر کشورها می‌کند، جایگاه والای ولایت فقیه است که کشور را به سوی پیشرفت و امنیت رهنمون می‌کند.
هاشمی خطاب به نیروهای مسلح مستقر در صبحگاه تاکید کرد: با همت شما امنیت مطلوبی در استان برقرار است.
استاندار گلستان همچنین تصریح کرد: مردم ما آگاه، هوشیار و بصیر هستند و به دشمن اجازه توطئه چینی نخواهند داد.
همچنین در این مراسم ارشد نظامی آجا در استان‌های مازندران و گلستان نیز گفت: انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، نه تنها در گستره مرزهای کشور، بلکه به امید و آرزوی همه آزادیخواهان و استکبارستیزان منطقه و جهان تبدیل شده است.
مهدی معمارباشی اظهار کرد: در راس انقلاب ما رهبری مقتدر، توانمند و دشمن‌ستیز قرار دارد و مردم متدین، ولایتمدار و همیشه در صحنه با وحدت کلمه و حضور مثال‌زدنی راه و رسم مردانگی و استقامت را آموخته و خط بطلانی بر همه امیال و منافع استکبار جهانی کشیدند.

همچنین در این مراسم از خانواده معظم شهدا و جانبازان شریف توسط استاندار گلستان تقدیر به عمل آمد.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.