رشتخوار- فرماندار شهرستان رشتخوار با تبریک دهه مبارکه فجر  در جمع مردم جنت آباد جنگل با دعوت از مردم انقلابی شهرستان رشتخوار  خواست تا حضور با شکوه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، حمایت خود را از نظام و رهبری بار دیگر به اثبات برسانند.

حضور در راهپیمایی اثبات حمایت از نظام و رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عصر چهار شنبه، خالقداد عرب گفت: ملت بصیر ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر نشان می دهند که ملت از نظام اسلامی جدا نیستند.
وی گفت: دشمنان نظام اسلامی با اقدامات خصمانه خود می خواهند ملت را در برابر نظام اسلامی قرار دهند .
فرماندار رشتخوار اظهار داشت :شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به دلیل شرایط ویژه کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عرب افزود: مسئولان نیز همراه با اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می یابند و مانند گذشته وفاداری خود را به نظام و رهبری اعلام خواهند کرد.
فرماندار رشتخوار در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اهالی بخش جنگل  گفت: گره گشایی از مشکلات مردمی یکی از اهداف دیدارهای چهره به چهره و بی واسطه مدیران می باشد و بیش از ۷۰ درصد مشکلات مطرح شده در چارچوب قانون قابل حل است.
وی افزود: استقبال خوبی در دیدارهای چهره به چهره مردمی با مدیران شاهد هستیم که این امر نشان دهنده اعتماد مردم به مدیران به منظور حل مشکلات احتمالی در حوزه های مختلف است.

وی همچنین گفت:به برکت نظام و انقلاب اسلامی و همت دولت امسال  ۴۰پروژ با ۱۵میلیارد تومان  اعتبار در سطح شهرستان به بهره براری رسیده که امروز ۱۶  پروژه فقط در بخش جنگل به بهر ه برداری رسید.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بخشدا رجنگل در مراسم افتتاح پروژه های بخش جنگل  گفت: همزمان با هفتمین روز از دهه فجر ۱۶ طرح خدماتی، عمرانی و کشاورزی در بخش جنگل از توابع شهرستان رشتخوار با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان اجرایی و اهالی و امام جمعه جنگل افتتاح شد.

جواد ابراهیم زاده  گفت: افتتاح واحد اورژانس بین راهی روستای شعبه، شبکه برق (اداره برق)، طرح آسفالت معابر، مرکز اختلالات یادگیری پروژه آبیاری در بخش جنگل از جمله طرح های افتتاحیه امروز در جنگل بود.

مدیرمخابرات رشتخوار هم از افتتاح  دو طرح ازپروژه های مخابراتی دررشتخواردر هفتمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

مسعود تقی زاده به خبرنگار قدس آنلاین  گفت: این پروژ ه ها شامل توسعه ADSL در سطح شهرستان، توسعه تلفن ثابت. و احداث سایت ۲gموبایل همراه اول با سرمایه ۱۵۲۸۸میلیون ریال با حضور مدیران اجرایی رشتخوار به بهره برداری رسید.

وی گفت: در حال حاضر   ۱۹هزار مشترک تلفن ثابت  و ۴ هزار مشترک ADSL  در رشتخوار وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار هم در مراسم افتتاح پروژه آبیاری مدرن جنت آباد جنگل اظهار داشت:این طرح  با اعتبار دو میلیاردو ۷۱۲میلیون ریال به بهره برداری رسید.

حمید رضا رضایی اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان رشتخوار به آبیاری مدرن تجهیز شده اند.

وی اظهار داشت: در سال جاری سه هزار هکتار طرح آبیاری نوین با اعتبار دو میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان   در حال اجرا داریم که  تا کنون از این مقدار یک هزارو ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به آبیاری تحت فشار تجهیز شده است.

مدیر شبکه بهداشت رشتخوار هم در حاشیه افتتاح جایگاه اورژانس بین جاده ای شعبه جنگل در جمع مردم شعبه  اظهار داشت:در حال حاضر شهرستان رشتخوار دارای ۴ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در محور های سنگان، شعبه و جنگل به همراه ۴ آمبولانس خدمات آوژانسی فوریت های  پزشکی ارائه می دهند.

دکتر مهدی کلاتی گفت:محور رشتخوار به سمت خواف هم پایگاه اورژانس جاده ای ندارد که تقاضا شده در محور روستایی بین جاده زرغری تا مهدی آباد احداث وراه اندازی شود.

وی اظهار داشت:در حال حاضر چهار مرکز خدمات سلامت در روستاهای محمد آباد، باسفر، عبس آباد و زرغری در حال احداث می باشد که بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد که برای تکمیل آن نیاز به یک میلیارد تومان دیگر است.

صداقت رییس داد گستری رشتخوار هم از افتتاح دفتر خدمات قضایی در هفتمین روز از دهه فجر  در شهرستان رشتخوار خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.