اراک-وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح فردا پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه به استان مرکزی سفر می‌کند.

 وزیر صنعت به استان مرکزی سفر می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، محمد شریعتمداری فردا پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه سفری یک روزه به استان مرکزی دارد و در این سفر چندین برنامه و افتتاح پروژه را در دستور کار دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از استقبال رسمی مسئولان ارشد استان مرکزی برنامه‌های خود را آغاز می‌کند که حضور در زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خمین و ادای احترام به مقام شامخ امام شهیدان و بازدید از بیت تاریخی امام راحل(ره) از برنامه‌های این سفر است.

شریعتمداری در این سفر با حضور در گلزار شهدای مامونیه و ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی می‌کند و پس از آن نیز با خانواده معزز شهید حسین عیوضی دیدار می‌کند.

۳ طرح و پروژه صنعتی را در شهرستان‌های ساوه و زرندیه شامل شرکت طبیعت سبز میهن، شرکت پترو پاک شرق زمین، خط نورد شرکت لوله‌های دقیق کاوه نیز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رساند.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی یکی دیگر از برنامه‌های وزیر صنعت در سفر به استان مرکزی است که در جریان سفر یک روزه شریعتمداری به استان مرکزی انجام می‌شود و وی در این سفر با آیت الله دری نجف‌آبادی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

بازدید از شهرک صنعتی شهید بابایی شهرستان شازند، واحد تولیدی کیمیاگران امروز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت به استان مرکزی به شمار می‌رود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی حضور می‌یابد پس از این شریعتمداری در نشست  با اصحاب رسانه حضور خواهد یافت و به سوالات آنها پاسخ می‌دهد.

 طبق برنامه‌ریزی و اعلام مسئولان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، "رضا رحمانی" قائم مقام و "محسن صالحی‌نیا" معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت و "صادق نجفی" رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی وزیر صنعت، معدن و تجارت را در این سفر همراهی می‌کنند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.