شیراز-مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در۷۶ نقطه استان فارس راس ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، گفت: سخنران این روز در شیراز علی لاریجانی رئیس مجلس است.

رئیس مجلس در مراسم ۲۲ بهمن سخنرانی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام محمد رضایی امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های ۲۲ بهمن ماه در استان فارس اظهار داشت:  امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در۷۶ نقطه استان فارس راس ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به برنامه‌های شب و روز ۲۲ بهمن ماه گفت: شب ۲۲ بهمن ندای «الله اکبر» در تمامی نقاط استان فارس سر داده می‌شود و علاوه بر آن در چند نقطه شهر شیراز مراسم نورافشانی توسط ارتش و سپاه انجام می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی در شیراز از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود، افزود: برای انجام بهتر راهپیمایی و رفاه حال مردم ۳ مسیر برای این روز و انجام راهپیمایی در نظر گرفته شده است. 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به مسیرهای راهپیمایی بیان کرد: راهپیمایی در چهارراه پانزده خرداد (پارامونت) آغاز که سه مسیر فرعی برای رسیدن به محل تجمع تعیین شده است و در ادامه از چهارراه پانزده خرداد به سمت میدان آزادی در شیراز انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی و فرهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات ویژه کودکان، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزی از برنامه‌های جانبی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز است.

رضایی با بیان اینکه حضور مردم با همه سلائق توطئه دشمنان را خنثی می‌کند، عنوان کرد: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضوری موثرتر، عظیم‌تر و گسترده‌تر با شعارهایی که ایجاد وحدت و همدلی می‌کند در شیراز و فارس برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.