کرمان- به‌دلیل آغاز عملیات ترانشه‌برداری تردد کامیون، تریلر و اتوبوس در محور پرتردد دهبکری به دارزین ممنوع شده و در حال حاضر به منظور انجام عملیات عمرانی تردد در محور مذکور به کندی صورت می‌گیرد.

تردد کامیون، تریلر و اتوبوس در محور پرتردد دهبکری به دارزین ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین، محور دهبکری به دارزین از محورهای پرتردد شرق استان کرمان است که این روزها به‌دلیل انجام ترانشه‌برداری جاده با مشکل عبور و مرور همراه است.

سعید شهسوارپور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بم، اظهارداشت: در سال جاری دومین قرارداد منعقد شده جهت عملیات ترانشه‌برداری در قوس‌های محور بم به دهبکری در کیلومتر ۴۰ (سرپشت) بوده که ایجاد افزایش ایمنی و دید بهتر برای استفاده کنندگان از جاده را در بر دارد.

وی افزود: عملیات ترانشه‌برداری به منظور ارتقاع ایمنی استفاده کنندگان از راه از جمله افزایش دید، تعریض محور مذکور نگهداری و حفظ محور موجود صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بم گفت: به‌دلیل آغاز عملیات ترانشه‌برداری تردد کامیون، تریلر و اتوبوس در محور پرتردد دهبکری به دارزین ممنوع شده و در حال حاضر به منظور انجام عملیات عمرانی  تردد در محور مذکور به کندی صورت می‌گیرد.

شهسوارپور با اشاره به اینکه از رانندگان عبوری از این محور تقاضا داریم با توجه به اینکه عملیات مذکور با ریزش سنگ همراه است احتیاط لازم را داشته باشند خاطرنشان کرد: از اینکه این اداره را در راستای انجام عملیات‌های عمرانی همراهی می‌کنید سپاس‌گذاریم.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.