کرمانشاه-نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح و با اقتدار ایران توان مقابله با بزرگ‌ترین قدرت‌های جهان را دارا است.

هیچ قدرتی در منطقه توان مقابله با نیروی نظامی ایران را ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله مصطفی علما امروز در صبحگاه مشترک یگانهای سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران نیروهای نظامی مقتدر و مستقل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی دارای نیروهای مسلح و با اقتدار است گفت: این نیروها نه تنها از هیچ قدرتی تبعیت نمی‌کنند بلکه توان مقابله با بزرگترین قدرتهای جهان را دارا هستند.

علما با بیان اینکه به تعبیر سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه، ایران بر اقیانوسی از موشک خوابیده است بیان کرد: ایران توان از بین بردن هر مهاجمی در نقاط دور را دارد.

وی با اشاره به اینکه استقلال و عظمت به دست آمده به برکت خون شهدا و تلاشهای بی وقفه نیروهای مسلح کشور است عنوان کرد: این اعتبار با آینده‌نگری و آرمانهای امام (ره) انجام شده است زیرا شعار این انقلاب و معمار کبیر آن همواره بر استقلال آزادی و جمهوری اسلامی استوار بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: اگر کشور به استقلال نمی‌رسید هرگز قدرت‌های بزرگ اجازه قدرت گرفتن ایران را نمی‌دادند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.