یزد- مدیرعامل فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت : یکی از دغدغه های مهم گردشگران داخلی و خارجی که به یزد وارد می شوند اعتماد و امنیت است که خوشبختانه پلیس در این زمینه خوش درخشیده است.

اعتماد و امنیت مهمترین دغدغه گردشگران داخلی و خارجی یزد است

به گزارش قدس آنلاین، عباس ملازینلی در دیدار با معاون اجتماعی ناجای یزد اظهارداشت: ناجا در اقامه نظم و امنیت در جامعه تلاش های بسیاری داشته و ما باید در زمینه پیشگیری از وقوع جرم خصوصا در میان نسل جوان رویکرد نوین و مناسبی را در نظر بگیریم.

وی افزود: علی رغم تلاش های کارکنان خدوم ناجا در حوزه اجتماعی و فرهنگی متاسفانه مطالب آموزش شهروندی همگانی بدون شناخت زبان مخاطب منتشر گردیده که نتیجه آن عدم توجه نسل جوان به اینگونه آموزش ها می باشد.

ملازینلی تصریح کرد: امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه شناخت مخاطب و روش های ارتباط موثر اجتماعی برای آموزش شهروندی ضروری است و در این زمینه انتظار داریم پلیس فتا و معاونت اجتماعی محتوای آموزش پیشگیری ، درمان و هرآنچه که شهروندان در رابطه با حقوق اجتماعی، خطرها و نکته ها را باید بدانند، در اختیار سازمان قرار دهد تا برای شروع مرحله تولید گام برداریم.

ملازینلی افزود: با توجه به جهانی شدن شهر یزد ، امروز یکی از دغدغه های مهم  گردشگران داخلی و خارجی که به یزد وارد می شوند اعتماد و امنیت است که خوشبختانه پلیس در این زمینه خوش درخشیده است و پلیس به عنوان مامن این گردشگران تلقی می شود.

وی با بیان اینکه پایگاه های شهری نیروی انتظامی بیشترین نقطه تماس گردشگران در هر شهر تلقی می شوند گفت: خوب است که از این فرصت ویژه استفاده نماییم و آموزش شهروندی همگانی و توصیه های پلیس را در قالب رسانه های نوین و مکتوب به شهروندان و گردشگران منتقل کنیم.

در ادامه این دیدار معاون اجتماعی فرماندهی ناجا استان یزد با اشاره به گستردگی ماموریت ها و وظایف این معاونت افزود: نگاه نیروی انتظامی به آسیب های اجتماعی یک نگاه اجتماع محور است و سعی ما بر این است که اساس فعالیتها و برنامه های خود را بر این محور دنبال کنیم.

سرهنگ محمدرضا مزیدی ، آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی به نفع مردم  را دارد  تا در سایه این تعاملات و همکاری، بسترهای مناسبی برای خواسته مردم که همان ایجاد امنیت  و افزایش آگاهی ایشان می باشد، فراهم شود که ایجاد گفتمان در اطلاع رسانی های سطح شهر یکی از این برنامه ها باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.